بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 40 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 40 زائر

لا أحد

شاركينا من هي اجمل عروس بمستلزماتها

242 - 43%
283 - 50%
8 - 1%
6 - 1%
2 - 0%
6 - 1%
12 - 2%
2 - 0%
3 - 1%

مجموع عدد الأصوات: 564

التصويت مغلق
Ranoshaa mohamed
Ranoshaa mohamed
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 4652
الاوسمه :

التصويت علي احلي عروسه وصفات كليوباترا ومستلزماتها شاركينا برايك  - صفحة 6 Empty رد: التصويت علي احلي عروسه وصفات كليوباترا ومستلزماتها شاركينا برايك

31.03.12 18:43
سؤال بس ياروان انتي بتجيبي كل الاصوات دي ازاي ؟؟؟؟؟
لا دي كمية غير طبيعية
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

التصويت علي احلي عروسه وصفات كليوباترا ومستلزماتها شاركينا برايك  - صفحة 6 Empty رد: التصويت علي احلي عروسه وصفات كليوباترا ومستلزماتها شاركينا برايك

31.03.12 18:49
هههههههههههههههه
والله بيطلع عين اهلي علشان اخلي صحابي يصوتولي

انا كنت متاكده ان الكل هيستغرب برده هههههههه
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

31.03.12 23:13
يا بنات في مفاجاه حلوه بصراحه روان ورونه الاتنين عملوا مجهود فزيع في التصويت هيبقي الوسام الفائزه الاولي والتانيه مركزين علشان بجد الاتنين يستحقوا ههههههههههههههههههه الا انتم جبتم الاصوات ديه ازاي هههههههههههههههههههههههه بس خلاص هنعلن بس اعدل الاوسمه بقي بمركزين بدل واحد تستحقوها بصراحه التصويت علي احلي عروسه وصفات كليوباترا ومستلزماتها شاركينا برايك  - صفحة 6 294981 التصويت علي احلي عروسه وصفات كليوباترا ومستلزماتها شاركينا برايك  - صفحة 6 294981 التصويت علي احلي عروسه وصفات كليوباترا ومستلزماتها شاركينا برايك  - صفحة 6 294981 بس احب اقول ان التصويت يا بنات مش معناه ان الباقي وحش لا بجد الله العظيم من غير مجامله الاذواق متقاربه بصوره غير عاديه بس اللي شاطر بقي اللي جاب اصوات شكلكم بتشتروا الاصوات هههههههههههههههههههه
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

31.03.12 23:45
مبروك يا بنات المركز الاول رواااااااااااااان
التصويت علي احلي عروسه وصفات كليوباترا ومستلزماتها شاركينا برايك  - صفحة 6 First10
الوسام هيضاف ليها حالا باذن الله

المركز التاني Ranoshaa mohamed
وبردوا هيضاف الوسام حالا
التصويت علي احلي عروسه وصفات كليوباترا ومستلزماتها شاركينا برايك  - صفحة 6 Second10
بصراحه المنافسه كانت رهيبه لان كل الاذواق متقاربه جدا الف مبرووووووووووك يا بنات وان شا ءالله تبقي احلي عرايس علي الحقيقه كمان يارب
التصويت علي احلي عروسه وصفات كليوباترا ومستلزماتها شاركينا برايك  - صفحة 6 939684

التصويت علي احلي عروسه وصفات كليوباترا ومستلزماتها شاركينا برايك  - صفحة 6 3278267394

يالا كله يشارك في المسابقه الجديده
مسابقه ابريل وجائزه ماديه للاشتراك سجلي اسمك
http://www.wasafatcleopatra.com/t27896-topic#171052
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

31.03.12 23:50
علي رايك يا كوكي الواحد بيعمل ديل مع صحابه علشان يصوتو ههههههههههه
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

31.03.12 23:54
الله يكرمك ياكوكى كده احسن حاجة عشان النفوس تهدأ وهما فى الاول والاخر اخوات وما يقدروش يستغنوا عن بعض الف مبروك لروان وعقبال فرحك الحقيقى يااااااارب والف مبروووووك لروان ةان شاء الله تكونى عروسة زى القمر ربنا يسعدك حبيبتى وفعلا يا بنات زى ماكوكى قالت الحفلات كلها حلوة وحظ افضل فى المسابقات القادمة لكل الاميرات ان شاء الله
Ranoshaa mohamed
Ranoshaa mohamed
الاميرات المتميزات
الاوسمه :

01.04.12 0:03
لا لا انا روحي رياضية حتي لو كانت روان هيا اللي كسبت لوحدها مكنتش هزعل والله عادي
وزي ماقولت انا وروان عادي المهم ان المنتدي في تطور انشالله دايما
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

01.04.12 0:18
Ranoshaa mohamed كتب:لا لا انا روحي رياضية حتي لو كانت روان هيا اللي كسبت لوحدها مكنتش هزعل والله عادي
ربنا يسعدك ويهنيكى والف مبرووك الزفاف وشهر عسل سعيد ان شاء الله ونشوف على خير يا رانا I love you
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

01.04.12 0:20
ههههههههههههه لا يا رونه مش موضوع زعل الله بجد انتم الاتنين قريبين اوي وبجد تستاهلوا انتم الاتنين لو الفرق كبير مكونتش هضيفه انتى وهي تستحقوا بجدربنا يوفقكم الله الله كلكم احلي من بعض وكلكم قمرااااااااااااااات واشيك عرايس باذن الله
Ranoshaa mohamed
Ranoshaa mohamed
الاميرات المتميزات
الاوسمه :

01.04.12 0:51
mervat ebrahim mohamed كتب:
Ranoshaa mohamed كتب:لا لا انا روحي رياضية حتي لو كانت روان هيا اللي كسبت لوحدها مكنتش هزعل والله عادي
ربنا يسعدك ويهنيكى والف مبرووك الزفاف وشهر عسل سعيد ان شاء الله ونشوف على خير يا رانا I love you
انشالله ياقلبي ربنا يخليكي ليا يارب