بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 116 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 116 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

habhoba107
اميره جديده
الاوسمه :

اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  Empty اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير

16.03.12 1:30
اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  2+Panarاكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  3+what+is+exclusiv

اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  4+shop+1اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  5+shop2اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  6shop3اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  7+shop+4اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  8+discount+1اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  9+discount+2اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  010+Terms+and+Conditionsاكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  011+what+is+new+copy
سعر الكارت 105 جنيه فقط

habhoba107
اميره جديده
الاوسمه :

اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  Empty رد: اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير

16.03.12 1:32
كارت اكسكلوسف عبارة عن عضوية سنوية في مجموعة من الاماكن في القاهرة والاسكندرية

بتخصملك من 10% الي 25 % في كذا مكان
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  Empty رد: اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير

16.03.12 2:05
انا عندي الكارت فعلا حلو تسلم ايديكي
habhoba107
اميره جديده
الاوسمه :

17.03.12 12:06
كليوباترا كتب:انا عندي الكارت فعلا حلو تسلم ايديكي

تسلميلي يا فمراية

واي استفسار انا موجودة

لو اي حد عاوز يسأل عن اي حاجة في الكارت انا معاكو دايما

انا شغاله في الشركة اصلا

واي حتجة تدخل جديد معانا في خصم كارت اكسكلوسف اكيد هبلغكو اول بأول ان شاء الله
habhoba107
اميره جديده
الاوسمه :

17.03.12 12:19
اكسكلوسف كارد -مع اكسكلوسف خلى حياتك كلها توفير واستمتع بالتغيير  64630_184841481628079_100003066863414_274418_1095858048_n

10% discount on 1-3 months
15% discount on 6-12 months

الي كل عملاء اكسكلوسف

ورلد جيم دخل خصم كارت اكسكلوسف

للاستعلام

01229446122
habhoba107
اميره جديده
الاوسمه :

25.03.12 3:09
ايه يا جماعة محدش عنده اي استفسار بخصوص الكارت ؟

طب حد قابله اي مشاكل في اي مكان ؟؟؟

ولو فيه اي اقتراحات شايفينها عشان نزودها

يعني مثلا ايه الاماكن الي شايفين انها ناقصة ومحتاجينها

وان شاء الله هوصل رأيكو للادارة