بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 19 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 19 زائر

لا أحد

roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

فيييييييييين المشرفات على المسابقات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 3 Empty رد: فيييييييييين المشرفات على المسابقات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

08.03.12 16:47
ساره عملت المسابقه للفستان بس
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

فيييييييييين المشرفات على المسابقات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 3 Empty رد: فيييييييييين المشرفات على المسابقات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

09.03.12 3:11
كليوباترا كتب:انا يا ميرفت هعمل مسابقه العروسه الكامل ده بس هجهز الوسام وانزله ليكم معلشي اصل انهرده الخميس وبخرج ههههههههههه يوم الفسحه بتاعي بقي ههههههههههه لما ارجع عنزله ليكم بليل باذن الله استنوني هيعجبكم ان شاء الله الفكره
ان شاء الله ياكوكى وتكون فسحة سعيده يارب والف شكر لاهتمامك حبيبتى قبلاتى
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

09.03.12 3:15
roro25285 كتب:ساره عملت المسابقه للفستان بس
ايوة حبيبتى رورو وانا اقترحت انها تشمل كل شئ يخص العروسة عشان يبقى فيه شغل اكتر بدل مايكون على الفستان وبس هههههههههه قبلاتى
بنت النوبه
بنت النوبه
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
رقم عضويتك : 7175
الاوسمه :
العمل/الترفيه : القراه

09.03.12 11:54
انا قلت اعمل الفستان بس عشان كوكى قالت انا هعمل المسابقه التانيه الى تشمل كل حاجه ولان كل المسابقات نزلت مع بعض كنت عايزه مسابقه مسابقه عشان البنات متتلخبطش وعشان فيه ناس لسه جديده ومش بتعرف بس لقت كذا مسابقه لاب توب وسياحه وغيرها..
فقلت خلاص اعمل الفستان دلوقتى عشان تكون سهله على البنات مع كل المسابقات دى
معلش يابنات هعوضهلكم انا بحضر لمسابقه جامده جدا بس بعد ماتتطلع النتيجه ان شاء الله
I love you I love you I love you
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

09.03.12 13:12
انا بعت لروان تدمج مسابقات العروسه مع بعض علشان متبقاش توهه كله في موضوع واحدهوضحلكم هتتعمل ازاي حالا
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

09.03.12 13:43
ربنا يكرمكم جميعا