بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  Empty ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود

27.02.12 18:44
[b]ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود

للاسف يا بنات انا مكنتش حبه نعمل زي باقي المنتديات بس من الواضح انهم اخر ما غلبوا عملوا كده علشان الناس بتكسل ترد وبالتالي مجهود اللي بتنزل الموضوع بتتضايق فعلشان نقدر نستمر بنفس النفسيه ومنحبطشي من قله الردود ده حل مؤقت يا بنات وديه الطريقه
1- ظلل الرد

2- اضغط على اخر

[b]3- اضغط على اخفاء

ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  1575hi10

ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  3_bmp10

ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  2_bmp10

منقول

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 27.02.12 20:33 عدل 1 مرات
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
رقم عضويتك : 16372
الاوسمه :

ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  Empty رد: ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود

27.02.12 19:50
مش فاهمة حاجة ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  85228 ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  85228 ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  85228 ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  85228 ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  2629604039 ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  2629604039 ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  2629604039 ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  2629604039 ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  2629604039 ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  2629604039 ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  2629604039 ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  2629604039
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود  Empty رد: ضع ردا حتى يظهر الرابط او باقي الموضوع للبنات اللي متضايقه من قله الردود

27.02.12 20:30
بصي يا ساره هتلاقي في الزرارير اللي فوق الكتابه في بوكس كتابه الموضوع كمه اخر حلو هتضغطي انتى هتكتبي اللينك اللي انتى عايزه تحبيه مكانه عادي وبعدين تظليه بالدراج كانك هتلونيه عادي وبعدين هتغطي علي الزرار اللي مكتوب عليه اخر وعلمه علمي اخفاء جربي علشان تفهمي اكتر
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

27.02.12 20:36
معلش يا كوكو هي الغباوة راكبة معايا شوية
انهي لينك بالظبط الي اعمل فيه كده
و ليه
وايه النتيجة
بنت النوبه
بنت النوبه
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
رقم عضويتك : 7175
الاوسمه :
العمل/الترفيه : القراه

27.02.12 23:32
معلش انا كمان مش فاهمه همعل ايه وليه
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

27.02.12 23:43
بصوا يا بنات هفهمكم اكتر احنا الناس مش بترد لانها شايفه الموضوع كامل في منتديات لما بتدخلي علي الموضوع بيقولك ضعي ردا حتى تري باقي الموضوع او باقي الصور او ضعي ردا حتى يظهر لك الرابط بيبقي ازاى بتلاقي الموضوع مثلا بدايته موجوده والباقي مستخبي اول ما البنات بترد اللي عايز يشوف الموضوع يروح ظاهر ليه الموضوع ووبالتالي كل واحد عايز يقري الموضوع كامل لازم يرد طبعا هي غلسه في بعض الاحيان بس لاسف الناس بتضطر صاحب الموضوع يعمل كده لانه ساعات بيحس ان الناس بتقري وكلمه الشكر ببتبتقي تقيله فبتعرفي بالتالي اليل قري الموضوع وكمان بيزود ردود موضوعك هجرب واحد واشوف شغال ولا لا وقولوا ليه اشتغل ولا لا ولو اشتغل انا هصور ليكم الطريقه باسلوبي وانزلها ليكم
ساره اي لينك انتى عايز تخبيه عند مثلا هتكتبي تحميل كتاب كذا وهيبقي في لينك تروحي عمله كده مش هيظهر اللينك الا مع الرد حتى للاعضاء علشان يسخنوا ويردوا هوريكم حالا
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

28.02.12 19:31
اديني مستنية
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

28.02.12 19:40
خلاص يا ساره انا جربتها لقيتها ظاهره مش عارفه ليه بشوف ليكم الطريقه تانيه ان شاء الله الاقيها <br><br>&nbsp;<br>
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

28.02.12 23:22
الموضوع حلو بس ما ينفعش نعمل كده لمواضيع ومواضيع لا يااما كل المواضيع يا اما لا
لان الناس لما تلاقي موضيع معينة هي اللي فيها كده برضة مش هترد
وده رأيي
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

29.02.12 0:12
هههههههههههههههه رونه حبيبتى بجد وحشتينا يارب تكوني يالف خير الله يا بنتى احترت بصراحه ربنا يسهل والناس تتشجع وترد باذن الله انا هفضل وراهم لما يردوا ويشجعوكم هههههههههههههه لا تقلقوا وراكم رجاله قصدي ستات تسلمي يا حبيبتى