بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 266 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 266 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

اكتر صوره معبره عن الجيل الجديد شاركونى ارائكم Empty اكتر صوره معبره عن الجيل الجديد شاركونى ارائكم

19.02.12 22:19

Photo of the new generation!

اكتر صوره معبره عن الجيل الجديد شاركونى ارائكم Http_w10
كتر صوره معبره عن الجيل الجديد شاركونى ارائكم

بصراحه انا قلقانه جدا ان يجي فتره معرفشي اواكب اولادي في التقدم العلمي وينعزلوا في عالم الانترنت يا بنات مين قلقان زيي والحل في نظركم ايه انا بقول التركيز علي الدين وزرع الاخلاق والرياضه ولا انتم ايه رايكم
دالسيد
اميره حيويه
الاوسمه :

اكتر صوره معبره عن الجيل الجديد شاركونى ارائكم Empty رد: اكتر صوره معبره عن الجيل الجديد شاركونى ارائكم

20.02.12 22:00
هههههههههههههه صورة معبرة فعلا يا كليوبترا تسلم ايدك
اما بالنسبة لرايى فى الصورة وكلامك هوطبعا التطور والتكنولوجيا مهمة جدا لاولادنا بس تحت رقابتنا يعنى السن ده مش ينفع يقعد على النت خالص بس فى نفس الوقت لازم يتعرف على جهاز الكمبيوترمن خلال الالعاب والقصص الدينيه منه يكون اتعلم دينة وفى نفس الوقت اتعلم كمبيوتر
ده راى
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

اكتر صوره معبره عن الجيل الجديد شاركونى ارائكم Empty رد: اكتر صوره معبره عن الجيل الجديد شاركونى ارائكم

20.02.12 22:08
تسلمي يا حبيبتى يارب انا معاكي لا انا مش بتكلم عن السن ده هههههههه لا اصل عندي ولد 8 سنين وبجد من اللي بشوفه من غسيل المخ علي الفيس بوك وتويتر وغيره بقلق هوه لسه مندمجشي اوي بس بجد موضوع خطير ورقابتنا ديه ممكن تسيطر علي اد ايه لازم عنايه شديده اوي يارب يعينا يا رب تسلمي يا حبيبتى نورتينى برايك الجميل وانا معاكي الدين والعلم ربنا يبارك لينا فيهم يارب
fatemaalhusen
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : ربة منزل-بكالوريوس علوم زراعيه

20.02.12 22:44
الموضوع ده مهم جدا انا اولادى اعمارهم 7و5 سنوان وعايزين الكمبيوتر الخاص بهم فى نت بغرض ينزلوا العاب بس انا
رفضت وبقيت انزل على فلاشه واحطها عندهم وبعدين ابنى الكبير عايز صفحة على الفيس اهو عايز يقلد وخلاص والغريب ان فى اطفال من سنه اهاليهم بتخليهم يدخلوا نت