بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 86 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 86 زائر

لا أحد

Ranoshaa mohamed
Ranoshaa mohamed
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 4652
الاوسمه :

احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 Empty رد: احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا

17.01.12 23:41
ماهو قالي والله بس قالهالي بطريقة رومانسية فاهمة انتي
اللي هو انا بحس اني خارج مع بنتي مش مع خطيبتي غريبه
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 Empty رد: احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا

17.01.12 23:46
هههههههههههه زي ما كانشي معايا رصيد وال ايه بيقوللي بعتلك 100 جنيه غلط اتصلت لقيت عندي جنيه ههههههههههههه حظظه بيقع مع ناس فقرانه هههههههههههه مجاش في ناس شاحنه كانوا اتلخبطواا علي مين يا عم النصاب Smile
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
رقم عضويتك : 16372
الاوسمه :

18.01.12 0:02
ااااااااااااااااااااه
خاف علي مشاعرك
وانتي هبلة برضو
و مافهمتيش
ههههههههههههههههههههههههههههه
دي بقي فايدة الصداقة اللي بينا يا حبي
لااااااااااااااااااااااااازم اكشفلك الحقيقة

والحمدلله في غيري عرفها اهو
ههههههههههههههههههههههههههه
Ranoshaa mohamed
Ranoshaa mohamed
الاميرات المتميزات
الاوسمه :

18.01.12 0:04
هههههههههههههه ربنا يخليكي ليا يااوختشي ياحبيبتي والله انا كده اللي عاجبه عاجبه مش عاجبه هو حر بقا عاجبك ولا لا ياماما انتي ها ردي عليا ليكون مش عاجبك ولا حاجة
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

18.01.12 0:13
لاا اختي

انا راضية بقضاء ربنا بقي

يلا بقي اعمل ايه
اهو اكسب فيكي ثواب برضو
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Ranoshaa mohamed
Ranoshaa mohamed
الاميرات المتميزات
الاوسمه :

18.01.12 0:15
ههههههههههههههههههههههههههههههههه ماشي ياسارة
بحبك بردو يااوختشي روعه مع حبي
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

18.01.12 0:19
وانا وانا وانا وانا وانا وانا وانا
احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619 احذروا يا اميرات طريقه نصب عن طريق الموبايل و حصلت معايا شخصيا - صفحة 2 814619
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

18.01.12 6:22
ههههههههههههههه
اناب قه حصلت معايا هنا فى الامارات
بس هنا الناس بتنصب على العاااااااااااااالى قوى
وبحرفيه رهيبه
اتصلوا بيا وقالولى حضرتك كسبتى 500000درهم
قلت ياخراااااااااااااشى ده بغربتى وغربت اهلى كلهم
طيب مطلوب ايه حضرتك
وطبعا بيتكلم انجليزى متهند او متبلغن
نسبه الى الهندى والبنغالى
قالى عشان الرقم اللى على شريحه الموبيل
لو لقيتيه كذا يبقى كسبتى
ولازم تتصلى بينا
طبعا بسرعه قفلت الموبيل وطلعت الشريحه
لقيت الرقم هو هو
فرررررررررررحت جدا
بس قلت اتصل على جوزى
قلتله وقلتله اقفل موبيلك كده وشوف الرقم على الشريحه
وكانت الطاااااامه
هو نفس الرقم
وعرفت بعد كده ان كل شرائح اتصالات فى الامارات لها نفس الرقم
ههههههههههههههههههههههه
طبعا فضلوا يتصلوا بيا ويقولوا كلمتين بس
لوسمحتى اتصلى علينا
لحد مازهقوا
وعرفت بعد كده انهم نصبوا على زميل جوزى بنفس الطريقه
واخدوا منه فلوس كتير
مقابل توصيل المبلغ المذكور
وطبعا مافيش مبلغ ولا حاجه
والحمد لله ربنا سترها معايا لانه الوحيد اللى عالم بحالنا
معلش طولت عليكم
وشكرا ياتوته على التنبيه
ام يوسف
اميره ماسيه
رقم عضويتك : 50
الاوسمه :

18.01.12 12:40
هههههههههههه يخرب عقله
oshi410
oshi410
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

18.01.12 13:18
هههههههههههه

الحمد للة لسة محصلتش معايا بس
حصلت معايا حاجة تانية

رسالة بتتكلم عن الاثار ودهب
وحاجات حد لاقاها
وعاوز حد يشتريها باسعار بسيطة علشان مش عارف يصرفها
ولو عاوز ابقى نسق معايا وكدة

بس مش بهتم