بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 48 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 48 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

هام تم تعديل المسابقه لكل المشتركات  Empty هام تم تعديل المسابقه لكل المشتركات

03.08.10 15:20
هيكون باكبر عدد للمواضيع لانى حسيت انكم هتتظلموا بموضوع الردود تمام وتقديرا لمجهوداتكم وهنزلكم الترتيب كل اسبوع علشان تعرفوا مين الاكثر مواضيع اسبوعى تماااااااااااااااام ان شاء الله
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

هام تم تعديل المسابقه لكل المشتركات  Empty رد: هام تم تعديل المسابقه لكل المشتركات

03.08.10 22:22
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

تحيه طيبه وبعد

انا شايفه ان تعديل المسابقع فيه الجانب الحلو والوحش الحلو في ان المواضيع هتبقي كتيره

بس بجد ليا راي يا ريت تتقبليه انا ببص بنظره تطويريه للمنتدي لاني ليا خبره في المجال دا

لو نزلوا مواضيع كتيره المواضيع هتكتر وكله بقا بيكتر علشان يفوز ومحدش هيقرا حاجه وهتبقي سوري في اللفظ هيصه

انا فكرتي اللي طبقتها قبل كدا كانت مسابقه عن اكبر عدد من المشاركات للعضو سواء بالمواضيع او الردود الهادفه وبكدا نضمن الرد علي المواضيع والمواضيع دا بجانب ان مشاركاته لازم في الردود تكون مناقشه ومفيده بكدا نعلي نسبه الردود والنقاش في المنتدي

معلومه كمان المواضيع اللي العضو بيكتبها لازم تكون علي الاقل شامله لمعظم الاقسان المتاحه يعني ميعملش في قسم واحد بس واعلي نسبه مواضيع وردود هيكون الفائز دا بجانب اننا هنتطور وننشط معظم الاقسام

ارجو ان فكرتي تكون وصلت لحضرتك وهو دا كان اللي في دماغي من البدايه واسفه اني مش كنت شرحته بالتفصيل زي الوقتي

ارجو الرد السريع وارجو ايضا اني اكون مش سببت اي ازعاج

تقبلو مروري روان
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

هام تم تعديل المسابقه لكل المشتركات  Empty رد: هام تم تعديل المسابقه لكل المشتركات

03.08.10 22:50
مش فاهماكي يا روان نعمل باعلي مواضيع ولا اعلي ردود علي الموضوع اللي بتعمليه انا مش عارفه بنات بعتولى قالوا ممكن يبقي نسبه المشاهده عاليه لكن محدش بيرد فهمانى فقلت علشان كده نسبه اعلي مواضيع بصي انا مش هقدر ارجع في كلامى تانى الشهر ده بس وبعدين الشهر الجي فهمينى بس وانا معاكي نحط شروط تطويريه فعلا انا عايزه نشاط عام هستني رايك ياروان مش فاهمه
بالردود ولا المواضيع ولا قصدك اعلي عضوه ردود ومواضيع ممكن ميبقاش الاتنين مع بعض مش فاهمه
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

03.08.10 23:08
انا اقصد في الردود مش الموضوع يبقي اخد اعلي نسبه ردود انا اقصد العضو يبقي ليه ردود علي المواضيع اللي في المنتدي مش يتفرج ويخرج يعني يعلق بقدر ممكن علي مواضيع كتيره ويناقش وبكدا من ناحيه المسابقه يبقي له مشاركات كتيره ومن الناحيه الاخري الموضوع عندنا بدل ما يبقي فيه 3 ردود وشوهد 600 مره يبقي فيه 10 ردود انا قصدي من كدا نعلي ترتيب المنتدي وكمان لازم مشاركات العضو تحتوي علي مواضيع في معظم الاقسام يعني بمعني اصح

الفائز هو اللي له اعلي مشاركات خلال الشهر والمشاركات دي بتتضمن مواضيعه في معظم الاقسام والرد علي اي استفسارات فيها وكمان ردوده علي مواضيع غيره وهكذا مش قصدي طبعا الموضوع اللي يحصل علي اعلي نسبه ردود هو الفائز انا اقصد الفائز هو صاحب اعلي مشاركات خلا ل الشهر والتي تتضمن مواضيعه وردوده علي المواضيع

اي استفسار تاني انا في انتظاركم

وشكرا
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

03.08.10 23:22
اه فهمتك خلاص اعلي مشاركات قصدك ماشي من الشهر الجي بس المشكله يا قمر بيتجمعوا علي بعض الاحصائيات يعنى الردود مع المواضيع بتتحسب مشاركات يعنى ممكن تكون بتقول شكرا شكرا في كل المواضيع مش هتبقي زي تعب اللي بتعمل موضوع فاهمانى هحاول افكر في ترتيب احسن الشهر الجي وهشوف ديه اصلها اول مسابقه ولسه بنجرب مع بعض فهمانى ربنا يوفق الجميع باذن الله هنرتب الموضوع وخليكى معانا منورانى بافكارك كده
باذن الله هشوف تتحسب ازاى كلامك مظبوط طبعا طبعا
أميرة تامر
أميرة تامر
اميره رائعه
رقم عضويتك : 3285
الاوسمه :
العمل/الترفيه : التذكير بالله

16.01.11 20:13
اكتر شئ يخلي الانسان يلتزم بحاجه هي المسابقات والمتابعة المستمرة
جميل قوي المنتدي دة واجمل ما فية اني حسيت بوجود اخوات لي في غربتي
بحبك قوي ياملكتنا I love you
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

16.01.11 23:25
انتى احلي يا اميره ومنورانا وبحبكم كلكم بجد انتى فين يا اميره علشان انا عايزه نبقي كلنا صحاب في الغربه بنحتاج صحاب بجد ويفهمونا ونتونس بصحبتهم انتى فين يا قمر