بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 254 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 254 زائر

لا أحد

محتاجة رايكم ضروري لو سمحتوووووووو

sweetmannga
شريكة العمر
princess saso
veta 5m
دمعة غرام
Ranoshaa mohamed
sarsora shabaan
ذكريات من الماضى
12 مشترك
Anonymous
??????
زائر

محتاجة رايكم ضروري لو سمحتوووووووو Empty محتاجة رايكم ضروري لو سمحتوووووووو

09.12.11 11:56
انا واحدة كنت مرتبطة بواحد لمدة سنة وبعدين دلوقتي احنا زعلانين من بعض ومش بنتكلم مع بعض بسبب اني قولتله اني مش هفضل استنا اكتر من كده من غير مايكون في بيبنا حاجة خصوصاا انه في بلد تانية يعني بعيد عني
المشكلة دلوقتي ان في عريس متقدملي وانا طول السنة دي اي حد بيتقدملي برفضه عشان انا بحب حبيبي ده المرة دي اهلي مصمميين وشايفين ان العريس ده زي مابيقولو لقطة ومفيش واحدة تضيعو من ايديها
وانا مش عارفة اعمل ايه اقول لحبيبي ده ان في واحد متقدملي ولا اعمل ايه وخايفة ارفض اهلي يشكو ان في حاجة من كتر منا برفض اي حد حتا من غير ماشوفو مش عارفة اعمل ايه ارجوكو ردو عليا
ذكريات من الماضى
ذكريات من الماضى
مشرفه قسم الدردشه
مشرفه قسم الدردشه
رقم عضويتك : 25991
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه

محتاجة رايكم ضروري لو سمحتوووووووو Empty رد: محتاجة رايكم ضروري لو سمحتوووووووو

09.12.11 12:29
بصى يا قمر مش حكاية عريس لقطه او كده بصى متزعليش منى يعنى اصل مش اهلك اللى هيرتبطوا بيه ده انتى اللى هتبقى مراته وحبيبته يعنى المفروض تختارى الانسان اللى انتى بتحبيه وعيشتى معاه ايامك مش مشكله استحمليه شويه اصل ظروف الشباب اليومين دول وحشه انتى عارفه باه الشقه ومصاريفها وكده انا من رايى شفى اللى انتى مرتاحه معاه وبيحبك ويخاف عليكى اصل العريس مش بفلوسه لكن العريس اللى هيبقى واحد يخاف عليكى ويحميكى من اى حاجه حتى لى كانت ايه

ويارب ياقمر اكون افدك ويارب يقدملك اللى فيه الخير
Anonymous
?????
زائر

09.12.11 12:58
منا عارفة اني لازم استحمله وانا فعلا مستحملاه وقولتله اني انا معاك للاخر ومش هسيبك عشان خاطر واحد تاني بس مشكلته اني مش بيريحني يعني مش زي اي واحد بيتكلم مع حبيبته عن مستقبلهم وكده هو اه بيحبني بس انا عايزاها يطمني علي مستقبلي معاه
انا محتارة في حاجة واحدة اعرفه ان في حد متقدم ولا معرفهوش يعني المفروض ايه ؟؟
وميرسي علي ردك انتي فعلا ريحتيني عشان في ناس كتير بيقولو بصي لمستقبلك ومفيش حاجة اسمها حب وكلام ده والحب بعد الجواز وكده وانا مش مقتنعة بكلامهم الصراحة وانتي طمنتيني اني مش لوحدي
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
رقم عضويتك : 16372
الاوسمه :

09.12.11 13:46
بصي انا كنت زيك جربت الحب قبل الجواز
بس بجد و عن تجربة
الحب بعد الجواز و بس انما قبل الجواز ده مصيره مجهول متعرفيش هيكمل ولا لا
تقوليله ولا لا
اه تقوليله ان في حد متقدم
عشان هو يتحرك شوية
الراجل لما بيلاقي اللي بيحبها بتضيع منه بيحاول يعمل المستحيل عشانها
Ranoshaa mohamed
Ranoshaa mohamed
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 4652
الاوسمه :

09.12.11 14:15
بصي هو اي حد طبعا يتمني انو يتجوز عن حب بس محدش يعرف نصيبو فين
المهم انت لازم تتكلمي مع حبيبك ده وتعرفيه ان في واحد متقدملك عشان زي ماسارة قالت ان الراجل لما بيلاقي اللي بيحبها بتضيع منه بيحاول يعمل المستحيل عشانها
وشوفي ردت فعله هيكون ايه وانتي حسب ردت فعله انتي هتعرفي تتصرفي لو بيحبك بجد هيعمل اي حاجة عشانك لو لاقتيه بيماطل معاكي فالكلام انتي عارفة طبعا !!
وربنا يقدملك اللي فيه الخير
دمعة غرام
دمعة غرام
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 25943
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبة

09.12.11 15:07
بس انا من رايى انك لو اتجوزتى هيبقى فيه تفاهم اكتر وهتستحملوا بعض وبعدان بقالك سنه معاه اكيد فاهمه عارفة عيوبه ومميزاته تقدرى تتقالمى معاه بس هو المفروض يتقداملك بعد اداايه او اقصد حبيبك يكون جاهز امتى؟
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

09.12.11 22:53
حبيبتى نصيحة من اخت اكبر ومجربة الحب الحقيقي هىو اللى بييجى بعد الزواج ومع العشرة والتفاهم اما الحب اللى قبل الزواج بينتهى بسرعة شوفى مستقبلك ومصلحتك فين ومع مين ولازم كنتى تعرفية من الاول العرسان اللى كانت بتتقدم لك عشان يحس على دمه ان فيه ناس تانية بتقدرك ويبتدى يتحمس ويجهز الشقة وانت لازم تقوليله هو يقبل على اخته انها تفضل مرهونة لشخص مش عارف هيخلص الالتزمات اللى عليه امتى ؟؟ وممكن لو قولتيله هيقولك ازاى انا مقدرش استغنى عنك انت اجمل حاجة فى حياتى لالا ما تسبينيش انا هبدأ بجد واخلص الشقة وهيعمل زعلان شويه عشان الطروف الصعبة وانتى طبعا هيصعب عليكى وتستنيه وترجع ريما لعادتها القديمة وجربى وشوفى وقولى لى وصدقينى الكلام ده اللى هيحصل وانا واثقة جداااااا واتمنى من الله ان يخيب ظنى !!!!!!!!
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
رقم عضويتك : 16372
الاوسمه :

09.12.11 23:07
او ممكن يتهمك ب انك مابقيتيش بتحبيه و انت خنتي حبه ليكي و شوية اسطوانات من النوع ده
لو قالهم
احذرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررري
و دوري علي مصلحتك يا بنتي
حب قبل الجواز نهايته مجهوووووووووووولة و 90% منها فشل
انا مش بحبطك
بس دي الحقيقة
حب قبل الجواز كله تمثيل و اقنعة و وشوش
حب بعد الجواز بيتبني علي الوضووووووووح و الصراحة
مافيش راجل بيعرف يخبي حاجة علي مراته
و مافيش ست تقدر تخبي صفة فيها عن جوزها
ده الحب الصح
اي حاجة تانية
مصيرها ......................................... Sad
princess saso
princess saso
اميره حيويه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجة ومنتظرة الشغل ربنا يكرم

09.12.11 23:25
بصى بصراحه مفيش حب اصلا من غير ارتباط رسمى قبله عن تجربه هتفتكرى انه بيحبك بس اللى يحبك كان يحترمك ويقدرك ويجى يخطبك من اهلك مش يركنك جمبه ويا عالم وممكن يقولك سورى مش قادر اكمل زهقت او ظروفى او او او فليه خليكى فى اللى شاريكى وجايلك لحد بيتك عشان يطلب رضاكى ويعملك اللى تامرى بيه لكن ده حتى لو اتقدم هتلاقى نفسك انتى لوحدك بتتنازلى عن كذا وكذا وكذا عشان ظروفه وهو بيقدم اللى يقدر عليه وممكن كمان اقل من اللى يقدر عليه لانه مطمن مانتى شاؤيه اوى وهتعملى اى حاجه عشان يا حبيبتى فكرى صح وبعقلك وحطى عواطفك ع جمب شويه وبعدين يعنى ايه مش بيكلمك لانك رفضتى الوضع اللى مش رسمى ده اول هروب منه بصراحه هو يقلق
شريكة العمر
شريكة العمر
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 26697
الاوسمه :

10.12.11 0:41
نصيحتي ليكي انك تقوليله ان في عريس متقدملك لو بيحبك هياخد خطوه بجد ولو ظروفه مش مساعده شجيعة انه يجي ويبقي فاتحه لان اي واحد عايز يهرب يقول ظروفي ولو رفض وقالك انت عارفه اللي فيها وظروفي سيبه مش علشان العريس اللي متقدملك بس علشان ده بيتسلي بيكي وشوفي حياتك واخلي قلبك للي يستاهله بجد