بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 205 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 205 زائر

لا أحد

Anonymous
Nody22
زائر

ساااااااااااااااااااااااااااااااعدوني Empty ساااااااااااااااااااااااااااااااعدوني

05.10.11 22:46
انا مشكلتي يااحلي اميرات ان شعر جسمي بيطبع بسرعه اوي انا استعملت براون اول مره ليا بس لاحظت ان الشعر بابتدي احس بيه بعديها بيومين واضطريت اني اعملها انا مش عارفه اعمل ايه لاني شويه وهاتجوز وطبعا مش هاقعد اعمله كل يومين بلييييييييييييييييييييييييييييييييييييز حد يساعدني ويقولي اعمل ايه معلش ازعجتكوا بس انتوا احلي اميرات في احلي منتدي
نور حمص
نور حمص
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 23320
الاوسمه :

ساااااااااااااااااااااااااااااااعدوني Empty رد: ساااااااااااااااااااااااااااااااعدوني

06.10.11 14:07
والله ما في احلى من السكر كتير منيح
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

ساااااااااااااااااااااااااااااااعدوني Empty رد: ساااااااااااااااااااااااااااااااعدوني

06.10.11 15:02
بصي يا حبيبتى عن تجربه احلي حاجه بجد تعملي سويت وبعدين تعملي بعدها سيلك ابيل ده هيحسن جدا الطلوع بيقعد كتير جدا لان السويت بتشيل جزء مش الكل والسيلك ابيل بتشيل الصغير اوي وبعد كده بيوم تعملي سنفره للجسم هيشيل باقي الصغير بليفه مغربي هيتاخر معاكي جداااااااااااااااااااا وجربي بجد بتفرق كتير يارب اكون فيدتك يا قمر وبجد نورتينا
oshi410
oshi410
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

06.10.11 17:55
مفيش كلام بعد كلام
كوكــــــــــــــــــــــــــى
صح الصح
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

06.10.11 18:15
بصي اعملي سويت
وهاتي من عند العطار زيت السعد بياخر نمو الشعر
تدهنيه لمده اسبوع بعد النزع مرتين يوميا