بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 294 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 294 زائر

لا أحد

Anonymous
Nody22
زائر

رجااااااااااااااااااااااااااااااء ساااااااااااااااااعدوني Empty رجااااااااااااااااااااااااااااااء ساااااااااااااااااعدوني

10.09.11 20:20
انا تعبت اوي
انا تعبانه اوي نفسيا عندي مشكله اني مش بقيت بثق في اي حد حتي الانسان اللي بحبه وبموت فيه ثقتي فيه مش كامله بالرغم انه عمره ماعمل حاجه تخليني اشك فيه او ثقتي تتهز بالعكس انا واثقه انه ممكن يعمل اي حاجه عشاني بيستحمل مني كتير اوي عشان هو بيحبني وهو حاسس اني مش بثق فيه ثقه كامله وهو مدايق من ده وانا كمان مدايقه من ده بس مش عارفه اعمل ايه لدرجه اني فكرت اروح لدكتور نفسي بس حسيت اني مش بثق فيه فاخفت اروح بليز حد يساعدني لاني بجد بنهار معلش طولت عليكوا شكرا

ام انتصار
ام انتصار
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18572
الاوسمه :
العمل/الترفيه : مهندسة كيميائية

رجااااااااااااااااااااااااااااااء ساااااااااااااااااعدوني Empty رد: رجااااااااااااااااااااااااااااااء ساااااااااااااااااعدوني

10.09.11 20:42
اهلا اختى
ايه هو سبب فقان الثقة
هل حصل لك حادث اوحاجم ما حبيتيها من شخص معين
اذا كان كدا لازم تروحى لدكتور
وقبل كدا لازم تخلى ثقتك فى الله كبيرو وبعدين ثقى فى نفسك لانك لو ما وثقتى فى نفسك ما حتقدرى تثقى فى اى حد
وبعدين حبيبك لازم تثقى فيه لانه الحياة ما بتمشى الا بالثقة
ارجو انو اكون افدتك
Anonymous
Nody22
زائر

رجااااااااااااااااااااااااااااااء ساااااااااااااااااعدوني Empty رد: رجااااااااااااااااااااااااااااااء ساااااااااااااااااعدوني

10.09.11 20:50
ميرسي اوي علي ردك ياجميل عدم الثقه جه من ناس قريبه مني بس بكتشف انها مش تستاهل ثقتي دي ابدا
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

10.09.11 21:19
المفروض تحاولى تقاومى الاحساس ده جواكى وتتناسى الفكر ده تماما لما تحسى انك شاكه فى اى حد حاولى تقاومى الفكر ده وتاكدى لنفسك ان احساسك غلط
ذكريات من الماضى
ذكريات من الماضى
مشرفه قسم الدردشه
مشرفه قسم الدردشه
رقم عضويتك : 25991
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه

11.09.11 4:50
بصى يا قمر حاولى دايما انك تقراى كل يوم صفحتين او خصصى حاجه تقرايها من القران يوميا لان دى وسوسة شيطان وكمان انتى بتقولى ان فقدان الثقه ده من ناس قريبين منك ميستهلوكيش طيب مش علشان فقدى الثقه فى حد يبقى الناس كلها زى الحد ده وكمان مش علشان الناس دى تخسرى حبيبك اللى انتى بتقولى انه ماشاء الله كويس معاكى يعنى هو بيحبك اهه الحمد لله ودى نعمه حافظى عليها علشان مترجعيش تندمى وكمان لو خليتى نفسك مع ربنا دايما مش هتحتاجى لدكتور انشاء الله
وربنا يوفقكوا يارب
يارب اكون افدك يا قمر
oshi410
oshi410
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

11.09.11 12:56
ثقى بالله ان اى شىء يحصلك فهو من عند الله
خلى ثقتك بالله اكبر
من اى حد
وثقى فى نفسك قوى
واذا فقدتى الثقة باقرب الاقربين فدة معناة انة ميستهلكيش
ومش معناة اخر الدنيا وربنا مدينا نعمة اسمها النسيان علشان نقدر نكمل حياتنا
واتفلى خير تجدية
اتفقلى شر تجدية برضوا
طول مانتى حاسة ان القريبين منك هيخنوكى هيحصل
وكمان متنسيش فى انسان بيحبك ومستحملك حافظى علية قبل مايبعد عنك علشان الرجالة بتزهق بسرعة
وربنا يوفقك