بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 34 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 34 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

mishmisha2
mishmisha2
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 8771
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

تعالي قولي ايه سر طبخطك وشوفي بقيه الاسرار Empty تعالي قولي ايه سر طبخطك وشوفي بقيه الاسرار

07.09.11 16:08
تعالي قولي ايه سر طبخطك وشوفي بقيه الاسرار 6670

ازيكم يا احلي اميرات والله وحشاوني جدا

النهارده جاتلي فكره قلت اول حاجه اعملها اني اقولها لاحلي اخوات واحلي اميرات عشان كلنا نستفاد من بعض

قولولي اييييييييييييييه هي الفكرررررررررررررررره

اقولكم ان كل واحده تدخل وتقول سر في اي طبخه او اي اكله هي بتعملها وبتخلي طعمها مختلف وخطير واحنا نجمع كل الخبرات بتاعتنا ونحطها في موضوع واحد وتبقي اكبر موسوعه لاسرار الاكلات الخطيره الي اميرات كيلوباترا بيعملوها وانا اول واحده حقولكو تجربتي

انا مره قريت في عمايل لقمه القاضي انك تحطي في عجينتها بططسايه مسلوقه اوووووووي وعجنتها كويس جدا جدا
وطلعت تحفه هشه من بره وطريه اوي من جوه

يلا يا احلي اميرات فييييييييييييين خبراتنا مستنياكم

تعالي قولي ايه سر طبخطك وشوفي بقيه الاسرار 294981 تعالي قولي ايه سر طبخطك وشوفي بقيه الاسرار 294981 تعالي قولي ايه سر طبخطك وشوفي بقيه الاسرار 294981 تعالي قولي ايه سر طبخطك وشوفي بقيه الاسرار 294981

sweetmannga
sweetmannga
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5636
الاوسمه :

تعالي قولي ايه سر طبخطك وشوفي بقيه الاسرار Empty رد: تعالي قولي ايه سر طبخطك وشوفي بقيه الاسرار

07.09.11 20:20
انا سمعت سر البططساية دة برضو..انا بقي لما بعمل طبيخ بطماطم بحط نص معلقة سكر ملعق صغيرة هتعجب الناس اوي وهيقوقوا اكللك حلو
mishmisha2
mishmisha2
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 8771
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

تعالي قولي ايه سر طبخطك وشوفي بقيه الاسرار Empty رد: تعالي قولي ايه سر طبخطك وشوفي بقيه الاسرار

10.09.11 21:30
جمييييييل يا قمر حبقي اجربها

ومشاركتك جميله تستحقي التقييم عليها

يلالالا فين بقيت الاميرات
oshi410
oshi410
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

11.09.11 11:17
حلو قوى الموضوع بجد
والاسرار اللى فية جديدة اول مرة اسمعها
وانا سرى اكيد كلكم عارفينة وهو القرفة
حبة قرفة صغيرة على اى حاجة بتخلى الاكل تحفة ومميز
دة اللى انا فاكراة دلوقتى
واذا افتكرت سر تانى هدخل اكتبة
دة اذا سمحتيلى يا مشمشة