بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 20 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 20 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

نرجو الدعاء لمصر وسائر بلادنا العربيه  Empty نرجو الدعاء لمصر وسائر بلادنا العربيه

07.09.11 14:48
يا بنات انا عماله اسمع ان يوم الجمعه الجي مقلق جدا لقيت ان الحل اننا لازم ندعي كتير يا بنات وبعد كل صلاه علطول ربنا يتقبل منا يارب وادعوا الدعاء ده او اي حاجه تيجي في بالكم يارب انتقم من كل من يريد تدمير بلادنا يارب العالمين انا مش قادره اكتب تفاصيل اللي بقراه علشان احنا مش بنكتب في السياسه ومش عايزه حوارات وخناقات المهم اللي في ايدينا اننا ندعي ده الاهم

ارجوكم كلكم ادعوا دعاء لقاء العدو وقولوا اللهم انا نعوذ بك من شرورهم ونجعلك فى نحورهم اللهم رد كيدهم في نحورهم واجعل تدبيرهم تدميرهم اللهم دمر الظالمين بالظالمين واخرجنا منهم سالمين اللهم احفظ مصر وجيشها يارب العالمين من كيد اعدائنا والخونه وايد جيشنا بجنود من عندك تحميه وتثبته وازرع الخوف والرعب في قلوب اعدائنا والخونه لا تنسوا الدعاء باستمرار فلا يرفع البلاء الا الدعاء يارب تقبل منا نحن الضعفاء لا نملك غير الدعاء
sara love mido
sara love mido
اميره خياليه
رقم عضويتك : 10825
الاوسمه :
العمل/الترفيه : بحب كل الناس

نرجو الدعاء لمصر وسائر بلادنا العربيه  Empty رد: نرجو الدعاء لمصر وسائر بلادنا العربيه

07.09.11 15:11
اللهم انا نعوذ بك من شرورهم ونجعلك فى نحورهم اللهم رد كيدهم في نحورهم واجعل تدبيرهم تدميرهم اللهم دمر الظالمين بالظالمين واخرجنا منهم سالمين اللهم احفظ مصر وجيشها يارب العالمين من كيد اعدائنا والخونه وايد جيشنا بجنود من عندك تحميه وتثبته وازرع الخوف والرعب في قلوب اعدائنا والخونه