بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 110 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 110 زائر

لا أحد

Anonymous
?? ??
زائر

dloniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Empty dloniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

23.08.11 22:43
بهنيكن كتير علي هالقسم الرائع
راح نحكي فيه من دون خجل

انا مشكلتي كتير محرجه مو عارفه ابدا من وين
بس هي ان خطيبي بيتطاول معي بالالفاظ
مع انه حقيقي كتير وقور ومحترم ادام الكل
بس معي صار يفتح اشي غريبه
يسالني كتير شو لابسه من الثياب
ويتوصفلي في جسمي بالفاظ مشينه جنسيه
وتخيلاته كثرت يوصفني معه
عقلي بقا حايص من التفكير
انا ما برد عليه وبضل صامته من كلامه
ودايما يقلي انا ما عدت قادر علي هالجمال
بدي نتزوج
واهلي رافضين الزواج هالوقت بنعقده قبل العرس بفتره صغيره
انا بحبه كتير وبدي اتزوجه بس هو ما عاد قادر علي شهوته وبيرميني بالكلام هاد
وانا غيرت لبسي بسبب هالموضوع
خبروني عي حل خايفه يضعف قدام هيك
وانا شابه مثله والزواج صار بيشغل عقلي

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

dloniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Empty رد: dloniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

23.08.11 23:04
انتى نورتينا وشرفتينا وهنا اخواتك كلهم يا حبيبتى هيدلوكى بصي بصراحه انا بقيت بخاف من الخطوبه مده طويله لاني بقي بيجيلي مشاكل كتير اوي وهوه طبيعي علي فكره وده طبيعه في البشريه فياريت تكون المتبقي قليل وحاولي تصلي ووصيه بالصلي كتير والصوم يا جماعه ملهاش حل غير كده وكمان حاولي تعملي تعويم علي الكلام وتتكلمى في اي حاجه تانيه علشان يفصل تفكيره ضروري وكمان ممكن تكتبوا كتب الكتاب حتى مش لازم دخله بس طبعا اوعي تدخلي لان ليها مشاكل كتير بس علشان حرمانيه الكلام بس سرعوا من الجواز لازم تقنعي اهلك او هوه اللي يكلم باباكي افضل واحنا معاكي علطول يا حبيبتى باذن الله في اي حاجه وتابعينا
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

dloniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Empty رد: dloniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

23.08.11 23:13
هو مفيش حل غير الجواز فعلا زي ما رانو قالتلك يا قمر
وحاولي تتوهيه وتهبلي كل ما يفتح موضوع من دا اعملي نفسك ولا سامعه
ذكريات من الماضى
ذكريات من الماضى
مشرفه قسم الدردشه
مشرفه قسم الدردشه
رقم عضويتك : 25991
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه

24.08.11 5:30
كبرى دماخك من الكلام ده وهو هيلاقيكى مطنشه ومعتش هيفتحه معاكى وربنا يوقفكوا انشاء الله
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

24.08.11 12:12
فعلا انا معاهم يبقى افضل كل مافترة الخطوبه تقل وحاولى تغيرى الكلام وفكريه بربنا وحرمانية الى بيعمله عشان ربنا يباركلكم فى حياتكم واجمدى انتى اوعى تضعفى قدام كلامه
ام انتصار
ام انتصار
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18572
الاوسمه :
العمل/الترفيه : مهندسة كيميائية

24.08.11 21:11
ربنا معاكى
ايه السبب انه اهلك ليه رافضين الزواج فى هذا الوقت
ممكن هو يجى ويتكلم مع باباك او اخوك ويقنعه بالزواج
ولازم لازمتقوى وماتضعفى
fatemaalhusen
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : ربة منزل-بكالوريوس علوم زراعيه

26.08.11 0:39
كل ما يفتح المواضيع ده افلى وادخلى فى مواضيع تانيه وان سالك بتافلى ليه قولى له يا ريت نسيب كل حاجه لوقتها وان فى حرمانيه لذلك وان كان مستعجل قوليله خليه لما نتجوز احسن وشجعى على انه يعجل الجواز عقدة النكاح
سكر نبات2011
اميره جديده
الاوسمه :

24.10.11 2:45
حاولى زى ما الأميرات قالو تغيرى الكلام و أوعى تضعفى لن ممكن يكون بيختبرك و كل ماتكونى أقوى يحبك أكتر و ربنا يصلح ليكى الحال .
سكر نبات2011
اميره جديده
الاوسمه :

24.10.11 2:46
حاولى زى ما الأميرات قالو تغيرى الكلام و أوعى تضعفى لن ممكن يكون بيختبرك و كل ماتكونى أقوى يحبك أكتر و ربنا يصلح ليكى الحال .