بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 412 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 412 زائر

لا أحد

بنات ادخلو شوفو شغلي وقولولي رايكم

سهيله احمد
oshi410
عطر الروح
Ranoshaa mohamed
manyensh
roro25285
ليالى الزمان
mishmisha2
emy ghanem
ام تحتمس
كليوباترا
فاطمة الزهراء
روان
17 مشترك
Ranoshaa mohamed
Ranoshaa mohamed
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 4652
الاوسمه :

بنات ادخلو شوفو شغلي وقولولي رايكم - صفحة 3 Empty رد: بنات ادخلو شوفو شغلي وقولولي رايكم

10.12.11 14:22
تسلم ايدك ياروان تحفة بجد
عطر الروح
عطر الروح
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : ست بيت ممتازة

بنات ادخلو شوفو شغلي وقولولي رايكم - صفحة 3 Empty رد: بنات ادخلو شوفو شغلي وقولولي رايكم

10.12.11 15:17
تسلم ايدك بجد تحفة ياروان
oshi410
oshi410
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

10.12.11 17:57
بنات ادخلو شوفو شغلي وقولولي رايكم - صفحة 3 569333
سهيله احمد
اميره نشيطه
رقم عضويتك : 231
الاوسمه :

10.12.11 19:59
حلوين اوي ياروان بس مدام انتي عندك الهوايه دي وبتعرفي تشتغلي هاند ميد ليه مش بتستغلي الموضوع ده وتشتغلي في وقت فراغك واحنا هنا نشتري منك بس بربح بسيط ههههههههه وكلنا نستفيد ربنا يوفقك ويابختك انا بحقد عليكي انا بقي مش بعرف امسك الابره حتي
سهيله احمد
اميره نشيطه
الاوسمه :

10.12.11 20:10
طيب طبعا بعد الحقد والذي منه ليه مدام فيه مبدعات كتير في المنتدي ليه مش تجمعه شغلكم وتعملوا اوبن داي ويكون الربح مقسم جزء لصاحبه الشغل والجزء التاني لحاجه تتفقوا عليها دار أيتام مثلا حد فقير وهكذا حتي لو المبلغ صغير بس مره علي مره هيبقي هدف وكمان صدقه جماعيه وتقربوا لبعض اكتر وياريت أساعد معاكم بس للاسف مش بعرف اشتغل حاجات زي كده بس ممكن أساعدكم اجيبلكم حاجات من هنا من السعوديه مستورده ومثلا تبقي غاليه عندنا في مصر او مش بنفس الجوده ايه رائيكم
دمعة غرام
دمعة غرام
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 25943
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبة

10.12.11 20:30
الله ياروان حلوين اوى
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

10.12.11 21:02
سهيله احمد كتب:طيب طبعا بعد الحقد والذي منه ليه مدام فيه مبدعات كتير في المنتدي ليه مش تجمعه شغلكم وتعملوا اوبن داي ويكون الربح مقسم جزء لصاحبه الشغل والجزء التاني لحاجه تتفقوا عليها دار أيتام مثلا حد فقير وهكذا حتي لو المبلغ صغير بس مره علي مره هيبقي هدف وكمان صدقه جماعيه وتقربوا لبعض اكتر وياريت أساعد معاكم بس للاسف مش بعرف اشتغل حاجات زي كده بس ممكن أساعدكم اجيبلكم حاجات من هنا من السعوديه مستورده ومثلا تبقي غاليه عندنا في مصر او مش بنفس الجوده ايه رائيكم

الله عليكي يا سهيله فكرتك جامده اوووووووووووووي بجد اعرضيها في موضوع يا لا وانا هعرض الموضوع علي الفيس اعمليه علشان فكرتك ويكون الثواب باذن الله لينا جميعا وكل من ينشره ونبعت الفلوس علي مستشفي 57357 او اي اي حاجه زي رساله حد يكون مكلف بالموضوع ده ويصور الاثبات انه حطه في حسابهم علشان الكل يتاكد انه راح في مكانه الصح وانا يا بنات هبقي بري الموضوع علشان حساسيه موقفي علشان محدش يقول اني انا باخد الفلوس اللي حبه يكون من نسيبها الموضوع ده تعمله والابن داي هيكون علي المنتدي بس الخطوات ازاى صاحبه الحاجه تاخد الفلوس وتبعت الباقي للخير فكروا يالا علشان نعمل عمل خير ربنا يكرمك يا سهيله بجد فكره روعه اعرضيها وانا معاكم واى مساعده انا تحت امركم
سهيله احمد
اميره نشيطه
الاوسمه :

11.12.11 11:40
ميرسي ياملكه بس ازاي انتي بره الموضوع انتي القائد هو فيه مجموعه من غير قائد وأكيد الكل هنا واثق في نزاهتك طبعا وانا هدخل من الاب اعمل الموضوع بس بليل لان الاب مع جوزي وانا من الايفون وبارك الله فيكم
ذكريات من الماضى
ذكريات من الماضى
مشرفه قسم الدردشه
مشرفه قسم الدردشه
رقم عضويتك : 25991
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه

11.12.11 11:54
حلوه اوى يا رورو تسلم ايديكى يا قمر
ذكريات من الماضى
ذكريات من الماضى
مشرفه قسم الدردشه
مشرفه قسم الدردشه
رقم عضويتك : 25991
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه

11.12.11 11:56
الله على افكاركم يا احلى اميرات