بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 19 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 19 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

تنويه مهم يا اميرات ومجموعه جديده اميرات متوجات بلقب ملكات المنتدي  Empty تنويه مهم يا اميرات ومجموعه جديده اميرات متوجات بلقب ملكات المنتدي

28.06.11 21:58
ازيكم يا ارق اميرات هنعمل مجموعه جديده باللون البنفسجي يا قمرات هتكون لاول عشرين اميره في المنتدي ويستحقوا لقب ملكات المنتدي بمساهماتهم وعلشان مكنش هدرت حقهم في المشاركات وهيكون الاحمر للاميرات الانشط في الشهر الحالي وهيكون اللون البرتقالي لاميرات حفظ القران وهيكون اللون الفوشيا للمشرفات واللون الاخضر للمراقبات يا رب اكون وضحت يا اميرات وطبعا الالوان هتتغير بحسب الاحصائيات ده مهم اوي علشان محدش يزعل يا حبيبى هبقي اتابع الجداول والاحصائيات والالوان هتتغير حسب النشاط وده تنويه مهم اوي علشان الالوان ناس بتزعل منى ومش بتفهم انا بعمل ايه يا رب اكون وضحت اكتر يارب

الوان قسم الاداره
الازرق الاداره
الفوشيا اميرات الاشراف
الاخضر اميرات المراقبه

الوان الاميرات المتميزات
الاحمر امرات متوجات بلقب ملكات المنتدي اول عشرين اميره في النشاط والمشاركات

اللبنى انشط الاميرات لهذا الشهر اول اميرات في النشاط والمساهمات للشهر الحالي

البرتقالي اميرات حفظ القران الكريم

اى حد مستحق للون يا بنات وانا مش واخده بالي يا قمرات يبلغى علطول من عنيه الاتنين شكرا شكرا شكرا شكرا مع التحيه I love you

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 28.06.11 22:35 عدل 1 مرات
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

تنويه مهم يا اميرات ومجموعه جديده اميرات متوجات بلقب ملكات المنتدي  Empty رد: تنويه مهم يا اميرات ومجموعه جديده اميرات متوجات بلقب ملكات المنتدي

28.06.11 22:01
جميييييييييييييييييييييييييييييييييييل
تسلم ايديك وان شاء الله مايكنش حد زعلان او حاسس ان مجهوده راح علي الفاضي
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

تنويه مهم يا اميرات ومجموعه جديده اميرات متوجات بلقب ملكات المنتدي  Empty رد: تنويه مهم يا اميرات ومجموعه جديده اميرات متوجات بلقب ملكات المنتدي

28.06.11 22:24
انت والله عسل ياكوكو وبتتعبى نفسك كتير ربنا يديم محبتنا ويكبر منتدانا اللهم امين
انا لونى بقه حلو قووى بس هو انا عملت ايه عشان يبقى لونى حلو كده
تسلميلى ياقمر
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

28.06.11 22:39
يا حبيبي يا رب اقدر ارضي كل الاميرات علي اد ما اقدر يارب ويارورو كفايه انك ديما معانا يا حبيبتى لونك بقي احمر علشان انتى من انشط الاميرات الاوائل العشرين في المنتدي يا قمر يارب تقومى بالف سلامه ياااااااااااااارب اللهم امين يارب العالمين
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

28.06.11 23:34
جزاكى الله كل خير يا كليو انت بتحاولى ترضى الجميع رىنا يوفقك اظن بعد كده مفيش انتى كده نورتى المحكمة هههههههههههه Smile
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

28.06.11 23:45
ههههههههههههه انتى عسل يا ميرفت يارب تكون نورت يارب تسلمي يا حبيبتى يارب وديما متالقين ومنورين يا اميرات علي فكره يا اميرات اللون الاقوي بيظهر الاول يعنى ممكن تكونوا في كذا مجموعه بس المجموعه الاعلي هي اللي بتاخد اللون تسلمي يا ميرفت يااااااااااارب يا حبيبتى ديما منورانى بردودك الحلوه علي مواضيعي
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

28.06.11 23:52
ربنا يكرمك ياكليوباترا يارب على افكارك الجميله دى يارب
حلوه قوى حكاية الالوان دى
sweetmannga
sweetmannga
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5636
الاوسمه :

29.06.11 0:14
ههههههههه وانا اقول اسمي بقي لونة احمر لييييية طلع علشان انا نشيطة Smile ولا نشيطة ولا حاجة دة الشغل مضيع الوقت مني خالص بس هحاول ابق اد اللقب انشاءللة وشكرا ياكوكي شكرا
manyensh
manyensh
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 10508
الاوسمه :

29.06.11 0:33
حلوه قوي فكره الالوان ديه عجباني جدا ... هتخل في منفسه عشان الكل ياخد اللون الاحمر
شكرا لافكارك ياكوكو ...
ربنا يوفقك ويكبر المنتدي اكبر واكبر
تنويه مهم يا اميرات ومجموعه جديده اميرات متوجات بلقب ملكات المنتدي  Foryouly

nodaa
nodaa
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5588
الاوسمه :

29.06.11 0:45
انا بقا هقول حاجة مختلفة تماما

اناعيزاكى يا كوكو تشيلى بتاعى البرتقالى لانى ولا بحفظ ولا عارفة اعمل حاجة اليومين دول

الدنيا ملغبطة معايا
فشيليه ولما ابقى استحق اى لون ابقى لونينى براحتك Very Happy Very Happy Very Happy