بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 120 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 120 زائر

لا أحد

monaalunaa
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18255
الاوسمه :

‬‫حيل بسيطة لجعل الشعر الرقيق أكثر كثافة Empty ‬‫حيل بسيطة لجعل الشعر الرقيق أكثر كثافة

08.06.11 8:26
حيل بسيطة لجعل الشعر الرقيق أكثر كثافة
‬‫حيل بسيطة لجعل الشعر الرقيق أكثر كثافة Ws_Aishwarya_Rai_hair_style_1152x864-1024x818
‫ يمكن من خلال بعض الحيل البسيطة جعل الشعر الرقيق يبدو أكثر كثافة. وهنا
تنصح مارليس موللر، مصففة شعر النجمات بمدينة هامبورغ شمال ألمانيا، قائلة
:”للحصول على نتائج سريعة يُعد استعمال اسبراي العناية مناسباً”.

وأوضحت موللر أنه يتم رش اسبراي العناية إلى داخل الشعر المجفف بمنشفة
اليد وتركه بداخله بكل بساطة. وعن فائدة ذلك تقول موللر :”هذا يزيد من
كثافة الشعر ويعتني به”، فالشعر يحصل بذلك على المزيد من الحيوية ويبدو
أكثر كثافة وتماسكاً.

وبالإضافة إلى ذلك تنصح موللر السيدات بعدم ترك الشعر الرقيق دون تغيير طريقة التصفيف لفترة طويلة للغاية، وإلا فسيبدو أكثر رقة.

التقيم يا اميرات متنسوش ربنا يكثر من كثافة شعركم يارب ‬‫حيل بسيطة لجعل الشعر الرقيق أكثر كثافة 979371

roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

‬‫حيل بسيطة لجعل الشعر الرقيق أكثر كثافة Empty رد: ‬‫حيل بسيطة لجعل الشعر الرقيق أكثر كثافة

08.06.11 11:50
‬‫حيل بسيطة لجعل الشعر الرقيق أكثر كثافة 569333
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

‬‫حيل بسيطة لجعل الشعر الرقيق أكثر كثافة Empty رد: ‬‫حيل بسيطة لجعل الشعر الرقيق أكثر كثافة

08.06.11 12:20
موضوع حلو اوى يا منمن وكلنا محتاجينه تسلم ايديكى
super mero
اميره حيويه
رقم عضويتك : 9922
الاوسمه :

08.06.11 13:30
حلووو اوى تسلم ايديكي
monaalunaa
اميره فضيه
الاوسمه :

08.06.11 20:57
تسلمو يا بنات
aldaloa
اميره جديده
الاوسمه :

08.06.11 23:21
ممكن سؤال لو سمحتوا
انا كنت عامله من سنه فرد حنه وطبعا بوظ شعري وانا هجوز بعد 3شهور ومش عارفه اعمل فرد تاني ولا اعمل ايه ارجوكوا فدوني
monaalunaa
اميره فضيه
الاوسمه :

08.06.11 23:40
بصي في حلين عن تجربة الاول الكرياتين بس دة غالي انا كان جايلي من برة وعملته ب 500 جنيه بس محستش بالنتيجة الفظيعة لانه مفردش الفرد الفظيع وانا شعري مش خشن ومش سايح هو ناعم بس مش سايح فيه كسرة
والحل الثاني هو كريم امريكاني موجود في الصيدليات اسمه سوفت اند بيوتيفل هو نتيجته زي الكرياتين بس طبعا سعره اقل بكتيررررررررررررررر يعني العلبة في حدود 60 جنيه والكوافيرة هتعمله بسعر رخيص مش زي الكرياتين طبعا بس هما مش بيوقعو الشعر زي الفرد ممكن يقع بس خفيف جدااا مش بيقع كتير زي الفرد وخلي بالك الكريم دة في منه للكبار والصغار فانتي قولي للصيدلية للكبار وومكن تجبيه من السوبر ماركت الكبير زي كارفور مترو كدة يعني