بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 61 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 61 زائر

لا أحد

monaalunaa
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18255
الاوسمه :

حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر Empty حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر

30.05.11 5:39
[حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر Gv_product_ttl
حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر Gv_shavingeasy_1

- لأنها مصممة خصيصا للنساء، تتميز جيليت فينوس Gillette®️ Venus®️
بمجموعة كاملة من ماكينات حلاقة الشعر للاختيار من بينها. تتوفر هذه
المجموعة في ألوان متعددة ولا توفر لك أفضل حلاقة فحسب، ولكنها تبدو أنيقة
أيضاً. ألقي نظرة على المنتجات الآتية وانظري أيها تناسبك

حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر Gv_range_srazor01 - جيليت فينوس بريز ®️Gillette®️ Venus®️ Breeze : مثالية للفتيات اللاتي يتحركن كثيراً، وتتميز فينوس بريز ®️Venus®️ Breeze بقالبين من جل الحلاقة حول الشفرات مما يجعل الحلاقة سهلة وسريعة. يمكنك حلاقة الشعر تحت الماء الجاري دون الحاجة لجل إضافي

- جيليت فينوسGillette®️ Venus®️ : تمتاز فينوس Venus بوسائد رقيقة تنعّم بشرتك برفق وشريط مبين Strip Indicator®️ يحتوي على الصبار وفيتامين E والذي يختفي عند الحاجة لتغيير الشفرة. يتوفر باللونين الأزرق أو القرنفلي (فينوس باشيون Venus Passion ). حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر Gv_range_srazor02

حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر Gv_range_srazor03" - ماكينة جيليت ®️ بلو 2 إكسيل Gillette®️ Blue II Excel للنساء: تمامامثل جيليت فينوس Gillette®️ Venus®️ تمتاز هذه الماكينة بوسائد رقيقة تنعم بشرتك برفق وشريط مبين Strip Indicator®️ يحتوي على الصبار وفيتامين E والذي يختفي عند الحاجة لتغيير الشريط. الفارق أنه مع Gillette®️ Blue II Excel للنساء، يمكنك ببساطة التخلص من الماكينة القديمة واستعمال أخرى جديدة تماماً. حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر Gv_blue_razor_img "]

يارب تعجبكم وتقيموني يا اميرات حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر 294981
منقول
Miss Manar
Miss Manar
اميره نشيطه
رقم عضويتك : 19833
الاوسمه :

حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر Empty رد: حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر

30.05.11 6:11
طيب يامنمنة انتى اصلا جيتى فى وقتك بقى

انا كنت عايزة اسأل عن اماكن بيعها وهل هى بتتخن الشعر الى بيطلع زى المكن الرجالى كدا ولا ايه النظام ؟؟؟

يعنى انا عايزة اعرف مميزاتها وعيوبها عشان عايزة اجيبها
monaalunaa
اميره فضيه
الاوسمه :

حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر Empty رد: حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر

30.05.11 6:14
بصي بصراحة هي طبعا مش زي السويت وفعلا الشعر بيشوك بس انا بصراحة مش بستحمل السويت خالصصصصصصصصصصصصص وميهمنيش بئة الشعر يشوك والة لا لاني باستمرار بشيله وبالنسبالي افضل من الكريم برتاح لها اكتر
وبالنسبة لاماكن بيعها انا جبتها من جيان ماركت في الكويت ووممكن تلاقيها بكارفور او الصيدليات
Miss Manar
Miss Manar
اميره نشيطه
رقم عضويتك : 19833
الاوسمه :

30.05.11 6:16
هى اكيد افضل من الكريم حتى الكريم بيسمر مكانو من كتر الاستعمال
انا بردو جلدى حساس جدا للسويت يادوب بستحملها فى الاماكن العادية بالعافية
تمام ياقمر انا متشكرة جدا جدا جدا ليكى وانا هجيبها باذن الله
monaalunaa
اميره فضيه
الاوسمه :

30.05.11 6:41
ان شاء الله تعجبك زي ما عجبتني حد جرب ماكينة Gillette Venus لازالة الشعر 979371
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

30.05.11 17:14
تصدقي كنت بشوفها وهموت اسال دي ايه والفرق ايه بجد ربنا يكرمك يا منمن يارب تسلمي يا قمر ديما بتفيدينى شكرا
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

30.05.11 17:18
تسلم ايدك يا سكر
monaalunaa
اميره فضيه
الاوسمه :

30.05.11 19:04
تسلمولي يا احلي اميرات
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

31.05.11 13:07
انا بستخدم اول واحد وهى عجبانى كتير لانى مستحيل اقدر اتحمل السويت فى المكان ده
هى حلوه كتير بس انا بتعملى حبوب
تسلمى يامنمن
monaalunaa
اميره فضيه
الاوسمه :

31.05.11 17:46
تسلميلي يا رورو