بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 116 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 116 زائر

لا أحد

ملف شامل عن طرق ازالة الشعر وانسب الطرق لكل منطقه من جسمك

شاهستا
sarsora shabaan
emy ghanem
geded.new
mishmisha2
ام جنة وفرحة
manarashly
ana masreya
cobsha
sweethart
joka elmahdy
ساالى
tota lovely
هبه ابو الدهب
ali elkadi
sara yassen
soo bakeer
elfatahelmasria
shosho atef
moooon
minosherry
um abiha
كليوباترا
lolla samir
roro25285
فاطمة الزهراء
30 مشترك
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

ملف شامل عن طرق ازالة الشعر وانسب الطرق لكل منطقه من جسمك  - صفحة 6 Empty رد: ملف شامل عن طرق ازالة الشعر وانسب الطرق لكل منطقه من جسمك

27.05.11 12:42
manarashly كتب:الموضوع بجد اكثر من رائع تسلم ايديكى

بس انا عايزة اسأل عن ماكينات الحلاقة النسائية والجيل دا موجود فى الصيدليات ولا فين؟

ياريت حد يجاوبنى

وتسلم ايديكى ومجهودك مرة تانية
[b]

انا عن نفسى بشتريها من هنا من المحلات عادى لانها منتشره جدا ومعظم الستات هنا بيستخدموها لانها سريعه ومش مؤلمه بس انا بحس انها بتطلع الشعره اتخن بس دى ملاحظه شخصيه فى ناس كتير استعملتها وبتشكر فيها جدا

وتسلميلى انتى يارب تورتى موضوعى
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

ملف شامل عن طرق ازالة الشعر وانسب الطرق لكل منطقه من جسمك  - صفحة 6 Empty رد: ملف شامل عن طرق ازالة الشعر وانسب الطرق لكل منطقه من جسمك

27.05.11 12:48
ام جنة وفرحة كتب:السلام عليكم موضوع هايل يا بطة وطبعا يستاهل التقييم بس برده مش عارفة ازاي انتي قلتي قبل كدة لما يوصل تقييمي 8 بس مفيش ايد حمرة ظاهرة عندي ممكن تقوليلي ازاي اما بالنسبة للسبريهات المحدرة فانا عندي اضافة احب اقولها لكل الاميرات بما اني بكالوريوس تمريض وكدة يعني المهم لاسبريهات دي ضعيفة جدا ومبتعملش حاجة لما تترش الا لو اتحقنت بطريقة معينة تحت الجلد /وطبعا مش اي حد يقدر يحقنها /و الا ماكانتش تتباع كدا عادي في الصيدليات واي حد يشتريها لان المخدرات اللي بجد مبتتباعشي الا بروجيتة مخصوصة من دكتور تخدير

تسلمى يارب
بالنسبه للتقييم المفروض انه تظهر عندك دلوقتى فى الجهه اليمنى ايد خضراء وايد حمرا وبينهم كلمة تقييم وبتضغطى على الخضرا لو عايزه تقييمى

وشكرا ليكى ياقمر على اضافتك ربنا يكرمك يارب
mishmisha2
mishmisha2
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 8771
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

28.05.11 1:12
انا جبت الايملا كريم يا جماعه وجربته هو ب 10 جنيه من الصيديله انتي بتحسي ان المنطقه بتنمل بس
لكن بتحسي بوجع عادي انا عن نفسي حسيت بالوجع مش عارفه باه ماثرش فيا ولا هو فعلا تاثيره ضعيف او الوجع اقوي من تاثيره
minosherry
minosherry
اميره جديده
الاوسمه :
العمل/الترفيه : لبس و اكسسوارات لكل البنات

28.05.11 3:13
:'( يعنى مفيش فيدة بردو طب نعمل اية بس ملف شامل عن طرق ازالة الشعر وانسب الطرق لكل منطقه من جسمك  - صفحة 6 686713
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

29.05.11 12:14
mishmisha2 كتب:انا جبت الايملا كريم يا جماعه وجربته هو ب 10 جنيه من الصيديله انتي بتحسي ان المنطقه بتنمل بس
لكن بتحسي بوجع عادي انا عن نفسي حسيت بالوجع مش عارفه باه ماثرش فيا ولا هو فعلا تاثيره ضعيف او الوجع اقوي من تاثيره

انا بصراحه عمرى ماجربت الكريمات دى
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

29.05.11 12:40
minosherry كتب::'( يعنى مفيش فيدة بردو طب نعمل اية بس ملف شامل عن طرق ازالة الشعر وانسب الطرق لكل منطقه من جسمك  - صفحة 6 686713

نجمد ونستحمل الالم وربنا معانا
minosherry
minosherry
اميره جديده
الاوسمه :
العمل/الترفيه : لبس و اكسسوارات لكل البنات

06.06.11 2:08
يا بنات انا جبت كريم emla
جبت امبوبة واحدة طبعا مش كفاية بس قلت اجرب انا حطيتو و حطيت الى زى ستيكر الى بيجي معاة دا علية و سبتو ساعة, بجد انا محستش بحاجةةةةة بيخدر كدة زي تنميل بس مفيش وجع خالص او وجع بسييييييط اوى بجد انا مش عارفة هو حسب الجسم ولا مع ناس و ناس بس انا فرحت اوىىىىىىى قلت ققلكو يمكن ينفعكو انا هجيبو بجد بقى عشان فرحى بجد انا كنت خايفة من الموضوع دا مووت يارب يجيب نتيجة مع كل البنات
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

06.06.11 13:06
minosherry كتب:يا بنات انا جبت كريم emla
جبت امبوبة واحدة طبعا مش كفاية بس قلت اجرب انا حطيتو و حطيت الى زى ستيكر الى بيجي معاة دا علية و سبتو ساعة, بجد انا محستش بحاجةةةةة بيخدر كدة زي تنميل بس مفيش وجع خالص او وجع بسييييييط اوى بجد انا مش عارفة هو حسب الجسم ولا مع ناس و ناس بس انا فرحت اوىىىىىىى قلت ققلكو يمكن ينفعكو انا هجيبو بجد بقى عشان فرحى بجد انا كنت خايفة من الموضوع دا مووت يارب يجيب نتيجة مع كل البنات

بجد تسلمى ربنا يبارك فيكى يارب
والحمد لله انه عمل معاكى مفعول لحسن انتى كنتى قلقانه قوى ربنا يتملك على خير يارب
geded.new
اميره جديده
الاوسمه :
العمل/الترفيه : ربة منزل

11.06.11 19:29
جزاكى الله خيرا
بجد استفدت كتير وميرسى جدا ليكى
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

11.06.11 20:29
تسلم ايدك يا بطتى ياحبيبتى
وليكى منى احلى تقييييييييييييييييم