بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 51 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 51 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

هل يستحق هذا المنتدى التجاهل ؟!!

roaa2010
فاطمة الزهراء
ام جنة وفرحة
دوما توك
nodaa
roro25285
كليوباترا
سمر محمد
malakmohamed
poosy
14 مشترك
poosy
poosy
اميره رائعه
رقم عضويتك : 8630
الاوسمه :

هل يستحق هذا المنتدى التجاهل ؟!! - صفحة 3 Empty رد: هل يستحق هذا المنتدى التجاهل ؟!!

13.05.11 21:29
roaa2010 كتب:والله يا بنتي انتي جيتي علي الجرح صوتنا اتنبح وبرضه مافيش فايدة
وفعلا يا بوسي والله معاكي حق ساعات ادخل منتديات وتكون الردود عددها كبير جدا وعلي اتفه المواضيع
وكليوباترا عملت موضوع بتاخد فيه رأينا علي انه يكون المحتوي مخفي ولازم نحط رد عشان نشوفه
ياريت كل الاميرات تدخل الموضوع وتقول رأيها عشان لو كلنا وافقنا هتنفذه
تسلم ايديك بوسي
شكرا

ربنا يخليكى يا جميل انا دخلت وقولت رأيى
ويارب المره دى تكون بفايدة
sun light toto
اميره نشيطه
رقم عضويتك : 11671
الاوسمه :
العمل/الترفيه : في المنزل

هل يستحق هذا المنتدى التجاهل ؟!! - صفحة 3 Empty رد: هل يستحق هذا المنتدى التجاهل ؟!!

14.05.11 0:29
انا بحب المنتدي جدا وما اقدر ازعل كليوبترا في اي شئ
وهشارك في المنتدي بكل جهدي
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

14.05.11 0:37
طول ما المجموعه الجميله ديه موجوده هنبقي احسن منتدي تسلمي يا توتا يا رب بجد كلكم احلي بنات انا كمان اللي مضايقنى والهي مش مواضيعي بس لاني عارفه ان اكيد الوقت هيثبت مجهودنا لكن الاميرات بيتعبوا بجد ومحتاجين نشجع بعض وانا مبسوووووووووووطه اوى اوى بجد كفايه حبنا لبعض
ام جنة وفرحة
ام جنة وفرحة
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : حاصلة علي بكالوريوس تمريض

14.05.11 1:40
فعلا لازم نبقي ايد وجدة ونتفق علي ان كل اللي تبقي اون لاين ترد والمراقبين عليهم يقولولنا مين التزمت ومين لا ايه رايكو
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

14.05.11 1:53
يا قمر كفايه انكم موجودين وطول ما قلبنا علي بعض هنزيد وهتزيد ردودنا كفايه اننا بنحاول طول الوقت نتعرف علي بعض اكتر يعنى هيبدا واحده واحده وهيزيد بسرعه احنا حبنا هوه اللي بيخلينا نرد علي بعض طبعا وده قمه سعادتى لما ادخل امسي علي اي بنوته من حبايبي صمجرد ما بشوف اسمها بطمن عليها وبحس انها معايا بجد ان شاء الله بالحماس ده هنعمل شغل عالي اوي اوي بس كفايه صحبتنا علي فكره كل يوم بتزيد اميره جديده متميزه زيك انتى وكل الاميرات اللي علطول دخلين معانا بحبهم ومشاركاتهم الجميله يارب ديما يديم المحبه يا بنوتات وان شاء الله انا متوقعه خير ان شاء الله ي وخاصه الامتحانات لما تخلص باذن الله
manyensh
manyensh
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 10508
الاوسمه :

14.05.11 10:55
انا فعلا معاكم ياشباب
في مواضيع رائعه ومفيده جدا بستغرب لما ملقيش اي تعليق عليها مع ان المشاهده بتكون كثير
اتمني الايام الجايه تكون احسن هتكون الامتحانات خلصت ومفيش اي حجج
poosy
poosy
اميره رائعه
الاوسمه :

14.05.11 13:50
ياااااااريت يا كليوباترا تعملى وسام لاحسن رد فى المنتدى
انا شوفت الفكره دى قبل كده وعجبتنى وحسيت ان كله
بيتسابق انه يكون رده الاجمل عشان يفوز بالوسام
ايه رأيك فى الفكرة
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

14.05.11 19:40
تحفههههههههههه يا بوسي طيب يتقيم علي انهي اساس الرد ده انا بحب ارائكم اوى اوى بجد
poosy
poosy
اميره رائعه
الاوسمه :

14.05.11 23:42
انا قصدى فى شكل الرد او طريقه كتابته وصياغه الكلام بتاعه
دى حاجه حلوه كتير كله هيحاول يفوز بالوسام ده وناخد بقيت
رأيى الاميرات
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

15.05.11 14:21
على فكرة بقى انا متفائلة جدااااااااااااااااااا وحاسة ان منتدانا هيبقى احسن منتدى وبكرة تشوفوا وحاسة كمان انه بيتطور بمجهود كوكيه كتيييييييييييييييير وحاسة انى بقيت بشوف اميرات بترد مش كنت بشوفها قبل كدة حاسة ان عددنا زاد وان فيه بنات مش كانت بتتفاعل ودلوقتى بقت بتتفاعل الموضوع محتاج صبر وكل واحدة فينا تعمل اللى عليها وانا بقصد ارد ردود افهم بيها اللى مش فاهمين اوقات كتييييييييييير لانى انا نفسى فى الاول اول ما اشتركت فى المنتدى مش كنت عارفة حاجة خالص وكنت مش بعرف انه لازم ارد واعلق على الموضوع مع انى كنت بدخل كتيييييير اوى وشوية بشوية فهمت انه لازم اشجع صاحبة الموضوع وشوية بشوية بقيت بعمل انا كمان مواضيع واوقات كتيييييييير بدخل مواضيع مش بتبقى همانى فى حاجة بس بدخلها عشان اشجع صاحبة الموضوع وعشان استفيد اكتر وافيد اللى يلزمه الموضوع من عندى
بس خير والله ان شاء الله اللى جاى احسن كتيييييييييييييييير وبكرة تشوفوا