بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 14 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 14 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

الجيش يقدم عروضا فنية وهدايا للجماهير بمناسبة شم النسيم وتحرير سيناء  Empty الجيش يقدم عروضا فنية وهدايا للجماهير بمناسبة شم النسيم وتحرير سيناء

26.04.11 0:29
الجيش يقدم عروضا فنية وهدايا للجماهير بمناسبة شم النسيم وتحرير سيناء

4/25/2011 5:57:00 PM
القاهرة - أ ش أ
مشاركة من القوات المسلحة الاحتفالات بعيد شم النسيم وأعياد تحرير سيناء ، قامت مجموعة من فرق إدارة الموسيقات العسكرية بعزف الأغاني الوطنية والمقطوعات الموسيقية التي تجسد روح الولاء والانتماء وفرحة عودة أرض سيناء للوطن ، كما قدمت مجموعة من التشكيلات واللوحات الفنية استعرضت فيها مهاراتها العالية في استخدام الآلات الموسيقية النحاسية وذلك بميدان التحرير
وكورنيش النيل أمام مبنى الإذاعة والتليفزيون وحديقة الطفل بمدينة نصر وميدان قصر عابدين بالقاهرة وحديقة الحيوان وحديقة الأورمان بالجيزة.
كما قدمت عناصر من إدارة الشرطة العسكرية فقرات للعرض الصامت باستخدام السلاح أظهرت التوافق العضلي والعصبي والقدرة العالية على التحكم في السلاح، وقامت إدارة الشئون المعنوية بتوزيع هدايا عينية على الجماهير تجسيدا لتلاحم الشعب مع الجيش وتعبيرا ، عن تقدير القوات المسلحة لشعب مصر العظيم.
وأعربت الجماهير عن اعتزازها بالقوات المسلحة ورجالها والتقدير الكامل لكل ما تبذله من أجل حماية الوطن وصون مقدساته ، وعبر الأهالي عن فرحتهم وسعادتهم بوجود رجال القوات المسلحة بجوارهم في هذه المناسبة ، وقدموا لهم جزيل الشكر لما يبذلونه من جهد وعطاء. منقول مصراوي
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

الجيش يقدم عروضا فنية وهدايا للجماهير بمناسبة شم النسيم وتحرير سيناء  Empty رد: الجيش يقدم عروضا فنية وهدايا للجماهير بمناسبة شم النسيم وتحرير سيناء

26.04.11 12:53
فكره جميله قوى
ربنا يحمى مصر يارب
a.l.y.a.a
a.l.y.a.a
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 10196
الاوسمه :

الجيش يقدم عروضا فنية وهدايا للجماهير بمناسبة شم النسيم وتحرير سيناء  Empty رد: الجيش يقدم عروضا فنية وهدايا للجماهير بمناسبة شم النسيم وتحرير سيناء

26.04.11 16:56
الله جميل قوى
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

26.04.11 17:03
يارب تكمل فرحة المصريين على خير ان شاء الله
بس انا سحلانة مش جم المنصورة ليه انا هعمل اعتصام الجيش يقدم عروضا فنية وهدايا للجماهير بمناسبة شم النسيم وتحرير سيناء  979371
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

26.04.11 20:16
ههههههههههههههههه لا علشان خاطري هههههههههههههههه مش ناقصه اعتصامات عايزين نرتاح بقي شويه الصيف جي عايزين نريح علشان نفك من الضغط بقي هههههههههههههه عايزين نصيف
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

27.04.11 0:44
جميل ربنا يخليهم لمصر بس انا كمان كنت عايزة اكون هناك ماليش دعوة
انا اضم صوتي لايمي
شكرا جزيلا
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

27.04.11 15:07
ههههههههههههههههههههههه يا يا رانيا لازم نعمل اعتصام بس مفيش مانع نروح نعلمه المرة دى فى راس البر او اسكندرية واهو يبقى اعتصام على البلاج والرملة احسن الجيش يقدم عروضا فنية وهدايا للجماهير بمناسبة شم النسيم وتحرير سيناء  979371
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

29.04.11 21:02
اوكي يا قمر ياللا بينا انا زهقت من الغردقة انا جايه معاكي
ونأخد معانا كليوباترا والبنات
monaalunaa
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18255
الاوسمه :

30.04.11 6:50
الله عليهم ياريتني كنت في مصر