بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 171 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 171 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

amiloay2010
amiloay2010
اميره حيويه
رقم عضويتك : 9994
الاوسمه :
العمل/الترفيه : فساتين مستورده افراح وسواريه وكل اللى تحتاجيه باذن الله

مهم جدا يابنات لكل اللى شافوا موضوعاتى من قبل  Empty مهم جدا يابنات لكل اللى شافوا موضوعاتى من قبل

24.04.11 14:24
انا باذن الله يابنات بعتذرلكم لظروف طارئه ان شاء الله انا قدامى شهر فقط اقدر اجيب لاى حد اى شىء وبعد الشهر ده هقفل الموبايل بتاعى لانه هسافر باذن الله وان شاء الله هرجع تانى بعدها بكام شهر بس لسه الله العالم فانا قدامى شهر للى عايز اى شىء يسرع فى طلبه وان شاء الله لما هرجع هكون معاكم على المنتدى من تانى بس انا حبيت اعرفكم انا قدامى شهر واقدر اساعدكم فة انكم تلاقوا الحاجات دى وطبعا انا كان نفسى اكون معاكم على طول بس غصب عنى اتمنى انكم ماتزعلوش وان شاء الله فتره قصيره وهرجعلكم تانى
انا اخرى يابنات مهم جدا اخرى شهر 5 وهمشى ياحلى بنوتات وماتزعلوش منى ان شاء الله هرجعلكم تانى بحاجات احلى كماااااااان سامحووونى
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

مهم جدا يابنات لكل اللى شافوا موضوعاتى من قبل  Empty رد: مهم جدا يابنات لكل اللى شافوا موضوعاتى من قبل

24.04.11 15:30
ربنا يوفقك يارب
amiloay2010
amiloay2010
اميره حيويه
الاوسمه :

مهم جدا يابنات لكل اللى شافوا موضوعاتى من قبل  Empty رد: مهم جدا يابنات لكل اللى شافوا موضوعاتى من قبل

24.04.11 15:45
متشكره جدا يافاطمه لمتابعتك الجيده ليا ولاهتمامك بيا وبمواضيعى وتعليقاتك اللى بقت تهمنى ربنا يفعل الخير لينا جميعا
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

24.04.11 16:21
يا حبيبتى تروحي وترجعي بالف سلامه طيب هتقعدي لحد امتى يا رب تيجي بسرعه يارب لان مش هنعرف نطلب لاخر خمسه ممكن بعد كده طيب ربنا ييسر وترجعي بالف سلامه يا حبيبتى ويوفقك اي كان مكانك يا رب بجد انتى ورتينا حاجات عمرنا ما شوفناهه بجد وذوقك تحفه يارب ان شاء الله خير
amiloay2010
amiloay2010
اميره حيويه
الاوسمه :

24.04.11 16:34
كيلوباترا حبيبتى مش تقلقى خالص انا باذن الله مش هغيب وهرجع على طول هو انتى لو حبيتى ابعتيلى رساله او كلمينى على موبايلى ممكن رساله على الايميل وهتلاقينى معاكى ماتقلقيش خااااااالص