بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 286 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 286 زائر

لا أحد

sweet..Nona
اميره جديده
رقم عضويتك : 9725
الاوسمه :

مهم يابنات تعالوا شوفوا واحكموا بنفسكم وادونى رايكم - صفحة 2 Empty رد: مهم يابنات تعالوا شوفوا واحكموا بنفسكم وادونى رايكم

22.04.11 20:19
بجد بجد الفساتين تحفة وكمان الاوردر احلى من الصورة
amiloay2010
amiloay2010
اميره حيويه
رقم عضويتك : 9994
الاوسمه :
العمل/الترفيه : فساتين مستورده افراح وسواريه وكل اللى تحتاجيه باذن الله

مهم يابنات تعالوا شوفوا واحكموا بنفسكم وادونى رايكم - صفحة 2 Empty رد: مهم يابنات تعالوا شوفوا واحكموا بنفسكم وادونى رايكم

22.04.11 20:32
بصوا ياحبايبى دى الماركات اللى احنا بنعملها للفساتين عندنا عشان اللى يحبوا يعرفوا انواع الماركات وهيا بتكون copyزى مانتم عارفين واهى الصورة موضحها انها كوبى تبيكل الصورة ويمكن احسن على عرايسى الحلوين La Sposa , Maggie Sottero , Mori Lee , Pronovias , San Patrick , Demetrios & Mon Cheri ).
وبالنسبه لو فيه بنات عندها موديلات عايزه تعمل زيها تبعتلى صورتها وانا اعمل زيها بالظبط بالقماش بكل شىء زى الصوره اللى بعتها للتوضيح مش انا اللى بعمل شركه فى الصين بنستورد منهم
وياريت اللى تحب تحجز معايا تعرفني فرحها امتى وكل ماكان بدر كل ماكان احسن وياريت لو قبلها فى شهر لانه ده الوقت اللى بيوصل فيه الفستان باذن الله والمقاسات بتبعتوهالى عالنت اللى بقولكم عليها انا ليا اكونت عالفيس ممكن نتواصل اكتر واوضح وكمان تليفونى موجود وان شاء الله خير للجميع انا مش عندى مكان يابنات ان حد يجيلى فيه انا عالنت مش اكتر اوك ياقمرات وانا تحت امركم فى اى شىء باذن الله وبالنسبه للخطوبه ان شاء الله بس اعذرونى انا بس ولدتى هتعمل عمليه اليومين دول وان شاء الله هكون معاكم برده بس لو اتاخرت فى الرد اقصد اعذرونى واكيد باذن الله هتابع كل شىء برده فى الظروف دى ومتشكره جدا للجميع
amiloay2010
amiloay2010
اميره حيويه
الاوسمه :

22.04.11 20:35
http://www.wasafatcleopatra.com/t12037-topic ده لينك فساتين الخطوبه والسواريه وكل الفساتين منها الوان
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

22.04.11 21:59
تسلمي يا ايمى بجد تحفه كده وضحتى اوى تسلمي يا رب ان شاء الله ربنا يوفقك ويرزق كل البنات بالف خير يارب
سمر محمد
سمر محمد
اميره رائعه
رقم عضويتك : 2993
الاوسمه :
العمل/الترفيه : تجارة

23.04.11 2:29
حلو اووووووووي
ربنا يكرمك ان شاء الله
amiloay2010
amiloay2010
اميره حيويه
الاوسمه :

23.04.11 11:46
متشكره ليكم جميعا ياقمرات ويارب دايما اكون عند حسن ظنكم ومتشكره ليكىم جميعا مع التحيه
lovelyeve
lovelyeve
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 24660
الاوسمه :
العمل/الترفيه : مدرسه

23.09.11 3:56
واااااااااو جنان ما شاء الله
تسلم ايديكي
cheers
روميثة يعقوب
اميره جديده
الاوسمه :

20.09.12 13:14
بجددددددددددد جمالللل جدااا