بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 293 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 293 زائر

لا أحد

فيروزة
فيروزة
اميره خياليه
رقم عضويتك : 7031
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجة جامعية

انتو اخواتي ولازم احكيلكم وتفسرولي ارجوكم Empty انتو اخواتي ولازم احكيلكم وتفسرولي ارجوكم

19.04.11 22:55
السلام عليكم
انا احس انو انتو مثل اخولتي ولازم احكيلكم وافضفض ليكم لاني مخنوقة والله
انا متزاعلة مع حبيبي من فترة
وصار كم يوم حلمت حلم غريب ومخوفني كثير فاارجوكم تفرولي اياه
الحلم كان
انا في المنام ذهبت الى بيت حبيبي ولما دقيت الباب طلعت الي امه وقالت لي انو هو موجود بلبيت
فقلت لها ناديه الية
نادت عليه وقالت لحظة وبيجي وبقيت ناطرة على الباب لحين مازهقت وماخرج علي وانا مشيت وما شفته
لان هو رفض يطلع الي بس انا مشيت زعلانة وهو كان يسمعني اني زعلت
فياريت اي وحدة تعرف التفسير تقلي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

انتو اخواتي ولازم احكيلكم وتفسرولي ارجوكم Empty رد: انتو اخواتي ولازم احكيلكم وتفسرولي ارجوكم

19.04.11 23:03
يا حبيبتى ربنا يجليكم لبعض بصي الانسان ممكن العقل الباطن مع الزعل يعمل كده يعنى متفسريش الحلم انه في مشكله انا رايي انك حسه انه زعلان منك ومش عايز يشوفك وده انصب علي العقل الباطن فحلمتى بكده ادعي ربنا يهديلك الحال وباذن الله تطمنىمعلشي ساعات كتير الدنيا بتشد علينا وترجع تفك يارب يرجعكم لبعض ويهديلكم الحال ويجمع بينكم يا حبيبتى ويخليكم لبعض يارب
فيروزة
فيروزة
اميره خياليه
رقم عضويتك : 7031
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجة جامعية

انتو اخواتي ولازم احكيلكم وتفسرولي ارجوكم Empty رد: انتو اخواتي ولازم احكيلكم وتفسرولي ارجوكم

19.04.11 23:06
ربنا يسمع منك ياكوكو كلامك ريحني مشكورة لانك فهمتيني
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

20.04.11 1:08
ان شاء الله خير يارب يهديلك الحال يا رب
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

20.04.11 14:51
انا كمان رأيى من رأى كوكيه ده فعلا ياقمر من عقلك الباطن ومش تقلقى عادى كان بيحصل معايا كتير لما اكون مضايقة من حاجة او من حد بحلم بيه واوقات كمان كنت بتشاكل وبضرب فى الحلم هههههههههههههههههههههه
مش تقلقى حبيبتى ان شاء الله خير وربنا يهدى النفوس بينكم ويهديكوا لبعض حبيبتى وابقى طمنينا اول باول اوكى ياقمر