بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 9 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 9 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

قانون قسم الشات الصوتى هام جدا  Empty قانون قسم الشات الصوتى هام جدا

08.04.11 15:51
قانون الشات يا بنات مهم جدا علشان انا ببرا نفسي من اي تجمع يكون فيه حرمانيه او ذنب اقروا التعليمات جيدا

نوصيكِ أخيتي الكريمة و نوصي أنفسنا بالإخلاص لله تعالى ولنتذكر أن الهدف الذي جمعنا في هذه الغرف هو التقرب من الله تعالى .. فلنستغل أوقتنا بما يرضيه و نتذكر هذا الهدف في كل مرة ندخلها .. و نجدد النية .. وإليكِ أميرتى هذه الضوابط:

*** عدم إسماع صوت أخواتكِ لأي رجل كان و يرجى إستخدام السماعات الداخلية. وارجو عدم اعطاء اسمي علي السكايبي لاي حد ولا اي اميره ده امانه في رقبتكم وكمان ارجو عمل حساب خاص للمنتدي علي السكايب بي علشان لو حصل ا ي مشكله تكون بعيده عن حسابك الشخصي وده مهم جدا وهااااااام جدا غير مسموح لاي اميره الثقه في اي عضوه اي كانت وتفتح الكاميرا انا بحذر جدا محدش يفتح كاميرات الموضوع مش هزار وانا غير مسئوله عن اي تصرف بدون تفكير منكم انا بلغت اللهم فاشهد .

*** التأكد من إعدادات الصوت في جهازكِ قبل الدخول..

*** الدخول قبل موعد التسميع بعشر دقائق على الأقل حتى إن واجهت أي أخت مشاكل بالدخول على الغرفة الصوتية نستطيع مساعدتها حتى لا تتأخر عن الموعد ..

*** يجب عليكِ الإلتزام بمواعيد الحلقات و الحرص على الحفظ و المراجعة..بالنسبه للتسميع

***بالنسبه للتسميع هيبقي مع بعض محدش هيبقي ملتزم انه يسمع ممكن بالاتفاق علي الميعاد هيدخل قبلها ولو حد مش هيدخل يقول قبلها يعتذر والي هيتواجدوا هيسمعوا لبعض باذن الله وهنتفق قبلها باليوم والساعه هنزل جدول بالمواعيد والكل يلتزم علشان ننجح الموضوع يا اميرات

*** التركيز أثناء الحلقة و عدم تناول الأحاديث الجانبية و المزاح و الضحك.. بالنسبه للتسميع

*** عدم الكتابة على التكست كلام خارج او شتايم او منااقشات تؤدي لمنازعات او منافشات سياسيه نهااااااااائى وده هيؤدي لالغائك من المجموعه اللي عندي بالتالي مش هتجتمعي معانا ابدا ..

*** عدم إعطاء كلمه السر للغرفه الصوتيه لاي اميره وخلاصكلمه السر هتكون علي الخاص واللي تحب تبعتليوانا هبعتلها كلمه السر علشان نضمن ان مفيش حد من بري يهكر علينا او يشوف الاسماء في المنتدي بمعنى انكم كلكم انا اللي هضيفكم وهبعتلكم حماعه الاسماء اللي تضيفيهم واي سؤال هفهمكم بالظبظ لو مش فاهمين و هده أمانة في عنقكِ..فاى حد هيخل بالضوابط هتتلغي اشتركه معانا في الشات وايضا ممكن تصل لالغاء اشتركه من المنتدي الموضوع هام والشاث ده مهم اننا نعرف بعض اكتر واى مخالفه انا هتخذ اجراء شديد لاننا مش عايزين مشاكل وعاييزين تبقي ميزه نستخدمها في الخير

***الكاميرا لابد من اغلاقها بورقه ولصق لازم منضمنش اللي قدامنا مهما كانت نيتها ايه او حد جنبها وده تحذير وانا مش مسئوله عن اي مشاكل تسببوها لنفسكم لان العقل بيقول اننا منشغلش الكاميرا ديه ابدا الا مع اهلنا وده تحذير قوي قوي ولتجنب اللخبطه لو اتفتت غصب عننا نلصق حاجه ضروري

*** غير مسموح بنشر الإيميلات داخل الغرفة..

ها قد بلغت اللهم فاشهد اي حد هيعمل حاجه تانيه غلط انا بريئه منه
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

قانون قسم الشات الصوتى هام جدا  Empty رد: قانون قسم الشات الصوتى هام جدا

08.04.11 16:01
عُلم وينفذ
ربنا يجعله فى ميزان حسناتك يارب