بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 273 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 273 زائر

لا أحد

Ola Said Mohamed
اميره حيويه
رقم عضويتك : 6003
الاوسمه :

مين يحب يدخل معي جمعيه؟؟؟؟؟؟ Empty مين يحب يدخل معي جمعيه؟؟؟؟؟؟

05.04.11 17:34

+
----
-
0Share
طبعا أغلبنا دخلنا جمعية قبل كده واللى ما دخلش اتعرض عليه يدخل فى جمعية ، و أول سؤال الشخص بيسأله حأدفع كام ؟ و دورى

فى القبض امتى؟

وعلشان اللى ما يعرفش الجمعية ماشية ازاى ؟ انا أقولكم : ان مثلا عشر أشخاص يتفقوا على ان كل واحد يدفع 100 جنيه ، وبعدين يتفقوا على دور كل واحد منهم حيقبض ال 1000 جنيه امتى ، الى ان تنتهى ( وكل شخص يقبض مرة ) وهكذا

والجمعيه في الحاله دي هتكون مفيده جدا للي اخدها وصرفها للسبب اللي دخل الجمعيه علشانه طب ايه اللي هيحصل لو صرفت الفلوس وبعدين قعدت تدفعي في الجمعيه الاقساط طبعا حاجه تخنق مش كده

ما علينا .... انا بقي حبيت أقول أنى الحمد لله لاقيت نظام الجمعية اللى يرضى أى حد ممكن يشترك فيه ، وكل المشتركين ممكن يقبضوا كل شهر ، وكمان يحصولوا على شئ مادى كل شهرمقابل ما دفعوه من مبالغ ، يعنى كل المشتركين منتفعين علطول

ازاى!!!!!!!!!!!!!

مبلغ الجمعية لكل فرد حيبقى 150 جنيه كل شهر

واعتقد ان اي جمعيه في الغالب مش بتقل عن كده طيب لو انا هاخد 50000 جنيه هدفع كام شهر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هدفع 333 شهر يعني اكتر من 27 سنه طيب هو ده كده معقول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طيب اللي يحللكم المشكله دي ويخليكم تكسبوا 50000 جنيه في حوالي 7 شهور بس !!!!!!!!!!!!!!

اللي هيحصل كالاتي هتدفعي في الشهر 150 جنيه وتبداي انت الجمعيه بس تدخلي 5 اشخاص تحتك وممكن كمان

أهلك أو أصحابك حيشتركوا معاك فى الموضوع ده ، وكل واحد حيدفع بردوا 150 جنيه ، المهم كل واحد يجمع 5 أفراد يشتركوا معاه ن وكل ما المجموعة تكبر حيكون المبلغ اللى حنقبضوا أكبر ، و يوم لما يكون من حقك تقبض50,000 ألف جنيه ، فى نفس الشهر حيكون من حق أصحابك كل واحد يقبض 10,000

وهكذا .................... المهم جدا ، ان ال 150 جنيه اللى بدفعها كل شهر حيكون من حقى أخذ شئ فى مقابلها من شركة فيدريكوا ماهورا طبعا ممكن استعمله أو أهدى لشخص ( وما أكثر المناسبات التى تمر على كل واحد مننا ، ) ، كل ده تتضمنهولى خطة تسويق الشركة الموحدة فى كل فروع العالم

يعنى مش حتبقى جمعية وبس لا كمان مشروع العمر اللى كل الأصحاب والعئلة حتستفيد من ان شاء الله

وانت أول المستفيدين

لمن يحب الا شتراك فى هذة الجمعية المربحة من جميع الجوانب ، ولكل من يريد استثمار الفرصة ودخول أول جمعية فريدة من نوعها

هذة فرصتك الآن لحجز دورك فى الصف الأول ، للحصول على شجرة المال التى لن تذبل أبدا باذن الله

ها ايه رايكم؟؟؟؟؟؟

ولو عايزين جدول توضيحي ادخلوا علي الصفحه

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
nodaa
nodaa
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5588
الاوسمه :

مين يحب يدخل معي جمعيه؟؟؟؟؟؟ Empty رد: مين يحب يدخل معي جمعيه؟؟؟؟؟؟

05.04.11 18:06
علا معلش ممكن تكبرى الخط شوية
اناعينى وجعتنى ومعرفتش اقرا
سمر محمد
سمر محمد
اميره رائعه
رقم عضويتك : 2993
الاوسمه :
العمل/الترفيه : تجارة

مين يحب يدخل معي جمعيه؟؟؟؟؟؟ Empty رد: مين يحب يدخل معي جمعيه؟؟؟؟؟؟

05.04.11 19:11
تصدقي يا علا اني لما عرضت فكرة الجمعية دي
لاقيت واحدة بتقولي ايه

طيب معلش يا حبيبتي اسمحيلي في اللي انا هقولو
انا لو دفعت 150 * 7 شهور
يعني 1050
يعني اللي هيمسك الجمعية دي
لازم يبقى حد مضمون
1050 مبلغ بردو
لا وعاملة وش مكسوف اوووي

انا بقيت اضحك بشكل

قالتلي لو هشترك مين اللي هيمسكها ومين اللي هيلمها ؟

ارد اقووول ايه وانا بتكلم عن اف ام واقول اعضاء وبتاع