بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 4 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 4 زائر

لا أحد

هام كيفيه تحميل الصور على المنتدى

sun light toto
oshi410
أيمان
marwa mero marwa
زغدانه
manyensh
eva_navona
أميرة تامر
هبة شلبي
كليوباترا
14 مشترك
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

هام كيفيه تحميل الصور على المنتدى - صفحة 4 Empty رد: هام كيفيه تحميل الصور على المنتدى

03.06.11 3:00
اخيرا انا حاولت اكثر من مرة واكيد كان النت بطئ قصر المنتزة صورتى هههههههههه شكرا لك كليوباترا روعه مع حبي
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

هام كيفيه تحميل الصور على المنتدى - صفحة 4 Empty رد: هام كيفيه تحميل الصور على المنتدى

03.06.11 14:47
ياااااااااااه تسلمي يا قمر الحمد لله انا سعيده اوى بوجودك معانا بجد الف الف شكر انا مشوفتوش قبل كده خالص تسلم ايديكى
monaalunaa
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18255
الاوسمه :

19.12.11 1:20
هام كيفيه تحميل الصور على المنتدى - صفحة 4 08122011179001.th

شفتوا صورة جودي حبيبة مامتها
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

05.02.12 17:37
كوكى حبيبتى هتعبك معايا انا كنت بانزل الصور والدنيا حلوة معايا دلوقتى الصور مش بتنزل مش عارفة ليه وكل اما ادخل عايز اشترك فى الموقع واشتركت وبردو مش عارفة انزل الصور Question قولىلى اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟ ولك الف شكرا
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

05.02.12 18:17
monaalunaa كتب:هام كيفيه تحميل الصور على المنتدى - صفحة 4 08122011179001.th

منمن حبي حبيبه قلبي جودي ما شاء الله الله اكبرررررر قمر بجد لسه شايفه لصوره يا حبيبتى ربنا يحفظها ويخليها ليكي يا رب

شفتوا صورة جودي حبيبة مامتها
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

05.02.12 18:20
mervat ebrahim mohamed كتب:كوكى حبيبتى هتعبك معايا انا كنت بانزل الصور والدنيا حلوة معايا دلوقتى الصور مش بتنزل مش عارفة ليه وكل اما ادخل عايز اشترك فى الموقع واشتركت وبردو مش عارفة انزل الصور هام كيفيه تحميل الصور على المنتدى - صفحة 4 85228 قولىلى اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟ ولك الف هام كيفيه تحميل الصور على المنتدى - صفحة 4 3879074149
اشتراك في انهي موقع فهمينى ولو المشكله مستمره قولي ليه البروزر ايه نظامه بتتصفحي علي انهي بروزر قولي لي علشان ابعت للصيانه يمكن يكون ي مشكله ولو كده هعملكم مركز رفع للصور بس بلغينى نوع البروزر جوجل كروم ولا انترنت اكسبلورر ولا ايه
تعب ايه يا حبيبتى من عنيه هشوف حالا الصيانه واقولهم بردوا عقبال متردي عليه
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

05.02.12 19:11
ايوة يا كوكى البروزر عندى جوجل كروم ومركز رفع الصور طلب انى اعمل اشتراك ومش عارفة ايه السبب ياترى فيه حد تانى قبلته المشكله دى ؟؟
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

06.02.12 0:46
مش عارفه اصل انا المركز بتاعي مختلف عنكم بيبقي علي المنتدي هشوف واسال البنات ونفرتيتى كمان مركز تحميلها معاكم هشوفها طيب جربي فير فوكس احسن واسرع وكمان بيبان فيه زرار الايه كابتل الاتنين اللي فوق بعض بيسمح بنسخ الصور اوتوماتيك بتظهر علي فير فوكس بس جربي هتشوفي الزرار ده هيريحك كتير
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

06.02.12 1:09
شكرا لك يا كوكى ما تحرمش منك هحاول اجرب لان انا مخنوقه من امبارح مش عارفة اعمل حاجة بارك الله فيك قبلاتى
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

06.02.12 1:26
لا يا حبيبتى جربي فير فوكس احلي كتير جربيه يارب ينفع معاكي وبلغينى لحد ما اشوف انا بعت للصيانه اشوف ايه المشكله ان شاء الله تتحل