بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 221 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 221 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

مطلوب مشرفه لقسم تحفيظ القران الكريم  Empty مطلوب مشرفه لقسم تحفيظ القران الكريم

15.03.11 22:47
ازيكم يا احلي اميرات نظرا لانشغال ام يوسف عايزين مشرفه مساعده معاها باذن الله تكون مهتمه بالتطوع للاشراف وتتخصص للقسم ده زي ما تحب ويكون في ميزان حسناتها باذن الله وتنشط القسم خير لينا جميعا يا اميرات وانا كان نفسي امسكه بنفسي بس للاسف مش هلاحق لانى مطالبه بصيانه وحاجات تانيه كتير في المنتدى اللي تحب وتلاقي في نفسها القدره والمداومه معانا تسيب ليه طلب هنا ان كان من المشرفات الحاليات او الاميرات المتواجدون وستنيه باذن الله اللي تحب شكرا بحبكم
manyensh
manyensh
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 10508
الاوسمه :

مطلوب مشرفه لقسم تحفيظ القران الكريم  Empty رد: مطلوب مشرفه لقسم تحفيظ القران الكريم

16.03.11 0:14
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
حبه اكون معاكم بس انا بصراحه لم اعمل من قبل مشرفه ...
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

مطلوب مشرفه لقسم تحفيظ القران الكريم  Empty رد: مطلوب مشرفه لقسم تحفيظ القران الكريم

16.03.11 0:49
لو عندك استعداد يا قمر وليكى افكار متقلقيش انا هساعدك بس علشان قسم التحفيظ محتاج حد يداوم معاه لو حبه تشاركي في التحفيظ طبعا يبقي خير وثواب كبير لينا كلنا باذن الله هساعدك واجيبلك افكار علشان ننشطه بس كده ان شاء الله خير وانا معاكي لو حبيتى اخليكي مشرفه عليه باذن الله وننشطه سوا مستنياكى باذن الله خير
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

16.03.11 8:48
ياريت يا بنات الى تكون مشرفه على القسم ده بالاخص تكون مدوامه معانا علطول ان شاء الله عشان تنول ثوابنا فى الحفظ والمتابعه مع بعض وكمان لازم تعرف ان دى مسؤليه كبيرة جدا ده كلام ربنا مش اى كلام
manyensh
manyensh
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 10508
الاوسمه :

16.03.11 10:57
تمام يا اميرتي فهدا يسعدني ويشرفني جدا... انا علي اتم استعداد
فنتوكل علي الله
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

16.03.11 23:05
خلاص يا قمر باذن الله صح كلامك يا فطومه وهحاول اجيبلك يا قمر اقسام التحفيظ شبيهه في المنتديات التانيه نشوف ماشيه ازاى باذن الله
وان شاء الله يا فاطمه خير ويكون في فيديو بالجزء اللي هيتسمع بصوت القارئ والتجويد انا راي وعايزه رايكم معايا طبعا مش كل واحده تبقي لوحدها يبقي مثلا من الايه كذا للايه كذا وينزل احكام التجويد والقراءه والتفسير للجزء ده مثلا 10 ايات عشر وشرحهم والتجويد وكله لو موافقين كده اسهل للتجميع وهتبقي مش حفظ بس كمان فهم وشرح ايه رايكم بس عايزه رد ضرورى وهساعد المشرفه الجديده القمر وهنزلها اول حلقه باذن الله اوريها ازاى وهوريا بعمل ايه بالظبط لو عجبتكم الفكره ياريت تبلغونى ويبقي التسميع تحت موضوع الشرح والتجويد وكله باذن الله
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

17.03.11 13:39
انا موافقه جدا على الاقتراح ده اقتراح جميل جدا
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

17.03.11 15:30
تمام يا فطومه باذن الله طيب تحبوا نبدا من اخر المصحف ولا من اوله لانى عايزه اراجع انا كمان واللهي معاكم كنت حفظه كتير بس نسيت وزعلانه اوى فقولوا ليه من تحت ولا من فوق
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

17.03.11 15:33
أنا رأيي نبتدى من سورة البقرة
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

17.03.11 15:36
خلاص باذن الله يا فطومه هجهزها الحلقه حالا علشان اي مشرفه باذن الله تبقيعارفه الحلقه ازاى يارب تبقي في ميزان حسناتنا جميعا ويعينك يا manyensh وتتابعي معانا باذن الله يا مسهلل يا رب