بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 119 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 119 زائر

لا أحد

يا بنات انا جربت الجيلى مع الشامبو لشعرى تعالوا شوفوا تجربتى

سمر محمد
زوزة
a.l.y.a.a
lolo_82
malakmohamed
nimomona
فاطمة الزهراء
أيمان
Sandro
nodaa
marwa nor elden
roaa2010
CENDRELA
emmy khaled
18 مشترك
emmy khaled
اميره نشيطه
الاوسمه :

يا بنات انا جربت الجيلى مع الشامبو لشعرى تعالوا شوفوا تجربتى Empty يا بنات انا جربت الجيلى مع الشامبو لشعرى تعالوا شوفوا تجربتى

15.03.11 19:33
اولا انا شوفت فى المنتدى عن طريقة الشامبو والجيلى وانا كنت مش متخيلها فى الاول وقلت اجربها وجربتها وبستخدمها بقالى اسبوع واللهى يا بنات مكنتش متخيله النتيجه ديه بجد انا شعرى كان بيتساقط بطريقه فظيعه جداا وجربت معاه كل حاجه منفعتش دلوقتى اول ما بستعمل الجيلى مع الشامبو بيدى لمعه حلوه اوى للشعر وريحه تحفه ومفيش تساقط بجد تحفه
وكمان يا بنات لما بستعمله مش بحط كريم ولا زيت ولا اى حاجه ع شعرى بحس انه مش محتاج خالص اول مره استعملته وحطيت على شعرى كريم عادى زى ما انا متعوده لقيت انا شعرى بقى دهنى اوى فغسلته ومبقتش احط اى حاجه خالص وده احسن كتير لان الكريم او الزيت الى بندهن بيه شعرنا بيقفل مسام الشعر فالتساقط بيجى من كده الكلام د سمعته من دكتور بجد النتيجه تحفه
الطريقه للى مش عارفها
بنجيب الجيلى اى نكهه زى ماتحبو ونفضى كيس الجيلى وهو بودر عادى فى الشامبو اى نوع بتستخدميه وترجيه كويس وتستخدميه عادى لما تحبى تغسلى شعرك وكل ما تستخدميه ترجى الزجاجه كويس بس كده سهله جداا
HAPPY
CENDRELA
CENDRELA
اميره رائعه
رقم عضويتك : 16298
الاوسمه :

يا بنات انا جربت الجيلى مع الشامبو لشعرى تعالوا شوفوا تجربتى Empty رد: يا بنات انا جربت الجيلى مع الشامبو لشعرى تعالوا شوفوا تجربتى

15.03.11 23:14
لا ههههههههههههههه
بتتكلمى بجد

هجربها
عجبتنى اوى
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

يا بنات انا جربت الجيلى مع الشامبو لشعرى تعالوا شوفوا تجربتى Empty رد: يا بنات انا جربت الجيلى مع الشامبو لشعرى تعالوا شوفوا تجربتى

15.03.11 23:26
والله كلام غرييييييييييييييييييييب
بس هجرب واقولك
تسلمي
marwa nor elden
اميره حيويه
الاوسمه :

16.03.11 0:09
كام كيس يضاف على زجاجة حجمها قد ايه يعنى الكيس كويس على زجاجة صغيرة ولا كبيرة
وهنجرب وربنا يسعدنا ياااااااااااااااااااااارب
nodaa
nodaa
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5588
الاوسمه :

16.03.11 0:37
لاء يا ايمى انتى اكيد بتهرجى صح

طب اصلا انتى قرتيها فين
عارفة لو عملتها وشعرى جمد كده وبقا بيرقص هتشوفى هعمل فيكى ايه

وتسلملنا تجاربك I love you
Sandro
Sandro
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 3322
الاوسمه :
العمل/الترفيه : بين الارقام والقيود والحسابات

16.03.11 1:22
هههههههههههههههههههههههههه انتي مشكلة يا نودا والله حلوة شعرك يرقص ديه

ايمي شعري لو وقع او جراله حاجة ححملك المسئولية ههههههههههههههههههههه حجيبك من البيت انتي حرة
أيمان
أيمان
اميره رائعه
رقم عضويتك : 15025
الاوسمه :
العمل/الترفيه : ربة منزل

16.03.11 7:44
هجربها عرفه او طلع وحش هزعل منك
تسلم ايدك يا قمر شكرا شكرا
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

16.03.11 8:41
يظهر كل الاميرات حيجربوها وانا معاهم
شكرا يا قمر جد
nimomona
اميره نشيطه
الاوسمه :

16.03.11 14:51
متاكده
لازم نجربه طبعا
ورانا ايه
ههههههههههههههههه
malakmohamed
malakmohamed
اميره رائعه
الاوسمه :

16.03.11 15:02
وانا معاكم وهجربها تسلم