بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 167 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 167 زائر

لا أحد

farah
اميره حيويه
رقم عضويتك : 3804
الاوسمه :

ارجو تفسير الحلم Empty ارجو تفسير الحلم

13.03.11 22:17

انا عيزة حد يفسري الحلم بتاعى انا كونت كتير بحلم احلم مخيفة اوى و فية تاعبين و فية حلم كان فية تعبان كبير و صغير و انا ءدارت اسيطار على الصغير بس الكبير لا و كدة و باردة كونت بحلم بان انا كونت فى حرب و اليهود بيدورى عليا و انا معرفتش اعمل حاجة غير انى البس زيهم و فعلا عملت كدة و مشيت معاهم و بس
معلش كمان حلم اخير
انا اختى حلمت ان ماما و بابا راحوا يحجوا تانى و ماما بتكلم اختى و بتؤلها يا رانيا انا هبعتلك تءشيرة حج قبل م يفوت الوقت بس اختى فى الاول تردادت و قالت مرة تانية يا ماما فى وقت تانى بعد مانتوة تارجعوة يعنى و بعد كدة واقتز

شكرا
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

ارجو تفسير الحلم Empty رد: ارجو تفسير الحلم

14.03.11 0:49
فروحه استنى مشمشه باذن الله لما تدخل هى اللى بتقوم بالتفسير ربنا يكرمها باذن الله
nodaa
nodaa
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5588
الاوسمه :

14.03.11 1:19
خير ان شالله
mishmisha2
mishmisha2
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 8771
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

14.03.11 15:08
بصي يا فرح يا حبيبتي اول حلمين مش حقدر افسرهوملك طالما انتي متضايقه منهم كان مفروض من الاول متحكيهوش
بس حلم الحج
من رأى أنه يجتهد في طلب الحج أو زيارة النبي عليه السلام أو البيت المقدس فإنه يطلب أمراً محموداً ويشكر على فعله لقوله عليه السلام: لا تشد الرحال إلا إلى ثلاث مكة والمدينة وبيت المقدس. وقيل يكون قاصدا ثلاثة أمور قال بعضهم جلال في قدره وكمال في دينه وجمال في فعله لأن النبي صلى الله عليه وسلم شبه مكة بالجلال والمدينة بالكمال والبيت المقدس بالجمال
والله اعلم
وتفائلي خير يا حبيبتي وده المصدر
http://dreams.aljayyash.net/dream-7464/