بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 17 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 17 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

هام دليلك لفهم التعديلات الدستورية  القادمه يا بنات Empty هام دليلك لفهم التعديلات الدستورية القادمه يا بنات

12.03.11 18:33
هام دليلك لفهم التعديلات الدستورية القادمه يا بنات

http://waelk.net/node/38
http://waelk.net/node/37
موضوع تثقيفي مهم يا بنات علشان لازم نصوت مش صويت ههههههههه لا تصويت
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

هام دليلك لفهم التعديلات الدستورية  القادمه يا بنات Empty رد: هام دليلك لفهم التعديلات الدستورية القادمه يا بنات

15.03.11 17:54
انا صوت وهروح اصوت يوم السبت كمان يا كوكى اصل انا بحب الصويت خصوصا لما يكون لبلدى تلاقينى انزل صويت بهيص انا فى الحاجات دى هههههههههههههههههههههه هام دليلك لفهم التعديلات الدستورية  القادمه يا بنات 979371
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

هام دليلك لفهم التعديلات الدستورية  القادمه يا بنات Empty رد: هام دليلك لفهم التعديلات الدستورية القادمه يا بنات

15.03.11 18:00
شكرا ليكى مهم قوى الموضوع ده حلو الواحد يكون عنده وعى سياسى
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

15.03.11 19:21
نورتونى يا قمرات وانا ان شاء الله هصوت بردوا فاطمه فى تصويت ليكم بري اعتقد مش متاكده بس لو لقيت خبر هقولك علطول نورتونى يا اميرات
nodaa
nodaa
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5588
الاوسمه :

15.03.11 19:40
كويس والله يا كوكو انا نفسى اروح بجد بس مش عارفة ايه هى المواد ال هتتعدل وبردو مش عارفة اقول اه ولا لاء
كل واح يظهر ف برنامج بيقول تقولى اه او لاء ع حسب مصلحته هو ووجهة نظره هو

مفيش حد يفهمك كويس ويقلك لو قلتى اه هيحصل ايه ولو قلتى لاء هيحصل ايه ويسيبك بعد كده انتى تعملى ال شيفاه صح

بخصوص التصويت خارج البلاد معتقدش ان ف تصويت للمغتربين شوفى انتى عيزة ايه يا بطوط واحنا نروح نعملهولك ع طول