بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 16 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 16 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

شيروت
اميره جديده
الاوسمه :

استحملونى يا احلي اميرات هنعمل شويه صيانه  - صفحة 2 Empty رد: استحملونى يا احلي اميرات هنعمل شويه صيانه

05.03.11 18:46
معاكى فى التغيير وللاحسن بامر الله فانتى متالقة دائما استمرى
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

استحملونى يا احلي اميرات هنعمل شويه صيانه  - صفحة 2 Empty رد: استحملونى يا احلي اميرات هنعمل شويه صيانه

05.03.11 18:47
تسلمي يا قمر من عنيه انتى نورتينى
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

06.03.11 3:02
كليوباترا كتب:تمام يا قمرات منورنى انا هغير الشكل خالص يا رورو ونودا ولولو وفاطومه ومريومه منورين يا رب بس يعجبكم
رورو الاستايل بس يتركب ونتكلم في التفاصيل طبعا من عنيه الاتنين بالنسبه للصور فهمت بس في بنات بيقولوا ده بيعرفهم علي القسم علي العموم كله هيمشي باستفتاءات علشان الديمقراطيه ههههههه المهم انا مش فاهمه الجزء التاني ايه انتقل الي يا رورو فهمينى وانا اصلي بدور علي استايلات علشان كده مش برد بسرعه فهمينى بس انا فاهمه موضوع الصور بس انتقل الي مش فاهماهه

لما بتنزلي في اخر الصفحه بتلاقي اختيار اسمه انتقل الي وجواه كومبو بوكس بنختار منه اي قسم في المنتدي
مثلا زي السياحه مش بعرف اوصل للقسم دا غير بزر انتقل الي دا معرفش مكان القسم في الاستايل فييييييييين
وشكرا
أميرة تامر
أميرة تامر
اميره رائعه
رقم عضويتك : 3285
الاوسمه :
العمل/الترفيه : التذكير بالله

06.03.11 21:26
جميل الستايل دة انا بحب اللون دة اوي بس المواضيع تبقي علي اليسار افضل والله اعلم
يارب مكونش ازعجتك بردي جزاكى الله خيرا
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

06.03.11 21:30
هجرب الفكره ديه من عنيه حاضر يا بنات مفيش ازعاج انا باذن الله هحاول اعمل طلباتكم كلكم باذن الله