بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 15 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 15 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

مشكله عامه مشكله الصوره الضفدع يا اميرات  Empty مشكله عامه مشكله الصوره الضفدع يا اميرات

27.02.11 19:01
يا احلي اميرات ديه مشكله علي النت كله الصور بقت بتظهر للمشتركين علي الموقع بس بمعنى انه لازم تسجيل انا سجلت فبتظهر الصور ليه عادي ده مش من موقنا ده من موقع عالمي للرفع اسمه ايمدج شاك ولكل الصور اللي علي النت مش الصور اللي علي موقعنا بس فاهمين قصدي علشان المشكله ديه هتواجهكم في كل المواقع ممكن تسجلوا في الموقع لحل المشكله مؤقتا بالنسبه للصور اللي مرفوعه عليه لان الموقع غير سياسته موقع ايمدج شاك
للتسجيل علشان المشكله عامه علي كل المواقع تحلوها اشتركوا من هنا
http://my.imageshack.us/registration/
وبلغونى باي جديد والمشكله تحت البحث والصيانه والسيرفر بتاعنا شغال في حلها لرفع الصور علي موقع جديد تمنياتى لاحلي اميرات بالاستفاده
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

مشكله عامه مشكله الصوره الضفدع يا اميرات  Empty رد: مشكله عامه مشكله الصوره الضفدع يا اميرات

27.02.11 20:46
انا الحمد لله ما عنديش المشكله دى

بس بجد ربنا يباركلك على مجهودك الرائع ده
a.l.y.a.a
a.l.y.a.a
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 10196
الاوسمه :

مشكله عامه مشكله الصوره الضفدع يا اميرات  Empty رد: مشكله عامه مشكله الصوره الضفدع يا اميرات

27.02.11 21:28
شكرا يا كوكى وانا كمان كانت بتظهر معايا الضفدع ده
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

27.02.11 21:47
ضقدعه رخمه جدا ههههههههه ربنا يكرمك يا رب يا فطومه انتى وعلياء واي مشكله بلغونى علطول باذن الله نحلها