بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 21 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 21 زائر

لا أحد

فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

كلمه للاميرات Empty كلمه للاميرات

16.02.11 13:31
اميراتى انا لاحطت ان المواضيع الدينيه التفاعل فيها بيكون قليل جدا وعلى العكس المواضيع اللى بتتكلم عن وصفات لاهتمامك بشعرك وبشرتك وجمالك انا مش قصدى بس فى عدد الردود ولكن كمان فى عدد مرات المشاهده مافيش مقارنه خالص
انا معاكم ان المواضيع دى مهمه جدا لان الواحده لازم تهتم بجمالها وتحافظ على نفسها وشبابها و دى من الدين ما فيش مشكله انا مش بنكر ده لان المرأه لازم تكون جميله نظيفه ومهتمه بنفسها عشان ترضى ربها وعشان تعف زوجها
بس كمان لازم نهتم بجمال الروح زى ما بنهتم بجمال الجسد وبعدين الجسم ده فانى لكن اللى باقي هو الروح
وغذاء الروح فى الدين
انا مش عايزه حد يزعل من كلامى و عايزه اقرا ردودكم عليه
ربنا يكرمكم يارب جميعا ويباركلكم ويجعلكم من اهل اليمين يارب
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

كلمه للاميرات Empty رد: كلمه للاميرات

16.02.11 13:39
انا عارفه انكم عارفين الكلام ده بس انا قلت افكر نفسى بيه انا وانتم
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

16.02.11 14:17
اه واللهي فعلا عندك حق ربنا يكرمك كلنا تفاعلنا بيبقي قليل فعلا بنحب نتفرج وبس لا وعايزين كمان نعمل حاجات تثقيفيه ان شاء الله علشان يبقي استثمار لوقتنا اكتر ويبقي عندنا معلومات دينيه وثقافيه باذن الله هشوف حاجات كده ويارب نشجع بعض ربنا يكرمك يارب
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

16.02.11 15:03
فعلا انا كنت بفكر ان ما فيش قسم للمواضيع العلميه والثقافه العامه عايزين ننمى الموضوع ده عندنا عشان يبقى غذاء للجسد والروح والعقل
ام يوسف
اميره ماسيه
رقم عضويتك : 50
الاوسمه :

16.02.11 15:11
والله انا أمنيتي الوحيدة اننا نعمل صفحات تحفيظ ونفرتيتي طرحت الفكرة وانا وافقتها ومحدش شارك ياريت نعمل صفحة وانا مستعدة ايقى مسئولة عنها واسمع للاميرات
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

16.02.11 15:48
فاطمة الزهراء كتب:فعلا انا كنت بفكر ان ما فيش قسم للمواضيع العلميه والثقافه العامه عايزين ننمى الموضوع ده عندنا عشان يبقى غذاء للجسد والروح والعقل
لا موجود بس مواضيعه قليله اوى هنزودها باذن الله طول ماحنا مع بعض بنشارك بعض كده باذن الله هنطور كل حاجه
http://www.wasafatcleopatra.com/f138-montada هوه ده القسم اهه يا فطومه ان شاء الله اركز لكم عليه
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

16.02.11 15:49
ام يوسف كتب:والله انا أمنيتي الوحيدة اننا نعمل صفحات تحفيظ ونفرتيتي طرحت الفكرة وانا وافقتها ومحدش شارك ياريت نعمل صفحة وانا مستعدة ايقى مسئولة عنها واسمع للاميرات

بجد فكره تحفه طيب فهمينى هتبقي ازاى هعمل جزء للتحفيظ في القسم الدينى واعملك مشرفه عليه بس فهمينى اكتر واعمله ليكي من عنيه حالا
ام يوسف
اميره ماسيه
الاوسمه :

16.02.11 16:06
اسم القسم صفحة التسميع اللامنهجي يعني كل أميرة هتخار السور اللي هتحفظها هعمل موضوع مثبت اللي عايزة تشترك تسجل السور ويوم التسميع وكمية الحفظ وأنا أعملها صفحة بالبيانات
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

16.02.11 16:08
انا كنت حافظه نصف القران ومعدتش فاكره غير ايات وابص اكمل الباقي علشان اعرف بجد زعلانه جدا من اني نسيت كل حاجه
ام يوسف
اميره ماسيه
الاوسمه :

16.02.11 16:13
ان شاء الله يارورو لو جيتي تحفظي كأنك بتحفظي من جديد هتلاقيكي فاكرة وهتحفظي بسرعة ومعدتيش هتنسيه باذن الله