بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 211 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 211 زائر

لا أحد

sarah behiery
اميره جديده
الاوسمه :

انا شوفت رؤية ومحتاجة لتفسير من فضلكم  Empty انا شوفت رؤية ومحتاجة لتفسير من فضلكم

15.02.11 22:42
بسم الله الرحمن الرحيم شوفت انى داخلة مكان زى مبنى مدرسة بس خالى من الناس وانى كنت راحة المكان ده لخطيبى وخطيبى ده يبقى ابن عمتى اول ما دخلت البوابة الأولى اللى انا دخلت منها اتقفلت بالقفل وانا ماشية فى طرقة فى طريقى ليه شوفت عمى المتوفى منذ عشر سنوات وعمى ده يبقى خال خطيبى برده شوفت عمى جاى من بعيد وفى واحد ماسكه من ايديه كأنه قابض عليه وعمى كان بيضحكلى وعدى من جمبى وهو بيضحكلى بس ما كلمنيش وحتى لما عدى منى وبقيت فى ظهره بلتفت برده ورايا لقيته ملتفت لى وهو بيضحك برده فروحت لخطيبى وقلتله ده خالك انا قابلته بره وما كلمنيش قالى طيب يلا بينا نمشى جينا نمشى لاقينا البوابة التانية اتقفلت هى كمان بالقفل وبقينا واقفين محبوسين مش عارفين نخرج منين لقينا واحدة جميلة وشعرها اصفر مفرود على ظهرها جت ومعاها رغيفين وقطعتين لحم وطلعت مفتاح وقالت لنا انا معايا المفتاح بس مش هفتح لكم غير لما تاكلو وفعلا اخدنا منها الأكل واحنا مبتسمين وابتدينا ناكل وصحيت فى الوقت ده
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

انا شوفت رؤية ومحتاجة لتفسير من فضلكم  Empty رد: انا شوفت رؤية ومحتاجة لتفسير من فضلكم

15.02.11 22:49
ربنا يجعله خيرياحبيبتى
حالا مشمشه تفتح وترد عليكى
sarah behiery
اميره جديده
الاوسمه :

انا شوفت رؤية ومحتاجة لتفسير من فضلكم  Empty رد: انا شوفت رؤية ومحتاجة لتفسير من فضلكم

15.02.11 23:14
يا رب يجعله خير يا قمر هى فين مشمشة
ام يوسف
اميره ماسيه
رقم عضويتك : 50
الاوسمه :

15.02.11 23:19
شكله حلم حلو بدل اتحل
mishmisha2
mishmisha2
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 8771
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

16.02.11 11:49
ازيك يا ساره
بصي يا قمر
قال أبو سعيد الواعظ الأصل في رؤيا الميت إذا
رؤى في المنام وهو يفعل شيئا حسنا فيه صلاح في أمر دينه ودنياه فإنه يحث
الرائي على فعل الخير.

وإذا رأيت الميت ضاحكاً فهو منعّم في الآخرة.

وإن رأى كأن امرأة شابة أقبلت عليه بوجهها أقبل أمره بعد الادبار

أما الخبز، فمن رأى أنه وجد رغيفا أو رغيفين أو نصف رغيف فإنه يدل على زوال الغم.
وتفائلي خير يا قمر
ان شاء الله خير
ومنوراني يا حبيبتي